וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזונות בריו דה ז'נרו מציעות: מבצעים והנחות לתקופת האולימפיאדה

ברחוב החלונות האדומים בעיר, הופץ פלייר שמציע מחירים מיוחדים לתקופת המשחקים. אחת מהזונות סיפרה: "כולנו מודאגות שהעסקים יהיו בירידה כמו במונדיאל. המצב מעולם לא היה כל כך גרוע"

צילום מסך

המשחקים האולימפיים שמגיעים לריו דה ז'נרו טומנים בחובם הזדמנויות ללא מעט עסקים מקומיים, ביניהם עסקי הזנות. אחרי שהתאכזבו במונדיאל 2014, העובדות בתעשיית המין בברזיל למדו מטעויות והן מציעות תעריף מיוחד לאוהדי הספורט שיגיעו למדינה.

באזור בריו דה ז'נרו בו מרוכזות כ-3,000 זונות, הופץ פלייר בשפה האנגלית, שמציע מבצעים והנחות. בתפריט: בילוי בן חצי שעה יעלה 12.50 דולר במקום 23 ובילוי של שעה יעלה 18.50 דולר במקום 28. סקס עם שתי זונות בו זמנית יעלה 12.50 דולר לחצי שעה ו-24.50 דולר לשעה.

הזנות בברזיל חוקית, אבל ניהול בית זונות הוא עסק לא חוקי. "יש לנו נשים לכל טעם. שחורות, לבנות, שמנות, מבוגרות - כל מה שתרצו", אמרה אחת מהעובדות ל"דיילי מייל" האנגלי.

המבצעים הם בין היתר תוצאה של חשש. הזונות המקומיות מריו מפחדות שהעיר תוצף בזונות מחוץ לעיר, ש"יגנבו" להן לקוחות. "כולנו מודאגות שהעסקים יהיו בירידה כמו במונדיאל 2014", אמרה אחת מהן, "אנחנו נמצאות בתקופה לא טובה, זה מעולם לא היה כל כך גרוע".

עוד בנושא:

גופות, אשפה וביוב: הרופאים מזהירים ממי הים בריו דה ז'נרו
חדשות ריו: פרייזר-פרייס תשא את דגל ג'מייקה, האחים בריאן פרשו

תפריט זונות ריו דה ז'נרו 2016. צילום מסך
תפריט זונות ריו דה ז'נרו 2016/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully