וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

13 מדינות פרסמו הצהרה המגנה את ההחלטה שלא להשעות את רוסיה מריו

הסוכנויות למניעת סמים של ארצות הברית, גרמניה, שוויץ ומדינות נוספות תקפו את הוועד האולימפי העולמי: "החלטה חסרת משמעת ועקביות". ציוד נגנב מחדרי המשלחת האוסטרלית בעת פינוי בשל שריפה

ילנה איסינבאייבה קופצת במוט רוסית עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. רויטרס
לא כולם מרוצים כמוהו. פוטין עם איסנבאייבה/רויטרס

החלטת הוועד האולימפי העולמי שלא להרחיק את המשלחת הרוסית מאולימפיאדת ריו גררה אכזבה וגם לא מעט כעס מרחבי העולם. 13 סוכנויות למניעת סמים של מדינות שונות פרסמו הצהרה משותפת המגנה את ההחלטה, לאחר שלטענתן ביקשו מהוועד האולימפי להשעות את הרוסים ולקבוע קריטריון לפיו יוכלו הספורטאים במדינה להתחרות תחת הדגל האולימפי. המדינות שחתומות על ההצהרה הן: אוסטריה, קנדה, דנמרק, פינלנד, גרמניה, יפן, הולנד, ניו זילנד, נורבגיה, פולין, שבדיה, שוויץ וארצות הברית.

"הוועד האולימפי העולמי העביר החלטה קשה לידיהם של ארגוני הספורט הבינלאומיים", נכתב בהצהרה, "הדבר הוביל לאימוצן של החלטות חסרות משמעת ועקביות. הוועד התעלם מכך שלארגונים הללו אין מידע על מנת לקחת החלטות באשר להרחקתו של ספורטאי ספציפי".

בעניין אחר, נמשכות הצרות של המשלחת האוסטרלית למשחקים האולמיפיים. אחרי שסבלו מבעיות בחדריהם כאשר הגיעו לראשונה לכפר האולימפי ולאחר מכן משריפה במגוריהם, כעת מסתבר שחפצים השייכים לאוסטרלים נגנבו במהלך פינויים במהלך אותה שריפה.

כמאה ספורטאים מהמשלחת פונו מחדריהם במהלך האירוע שהתרחש ביום שישי ולאחר מכן דיווחה השפית של המשלחת על גניבה של מחשב נייד ושל החולצות המיוחדות להגנה מפני יתושי הזיקה שהוכנו למשלחת והגיעו רק באותו בוקר.

"כאשר הגעתי לאיזור במהלך הפינוי, ראיתי אנשים יוצאים עם החולצות", אמרה השפית, "הם לא היו חלק מהמשלחת, אך לא ידעתי אם מדובר במתנדבים שקיבלו אותן כאות תודה ולכן לא שאלתי כלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully