וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות ריו: שעות של פוקימון-גו עלו למדליסט הזהב 4,900 דולר

קוהיי אוצ'ימורה היפני שיחק במשחק הפופולרי על אדמת ריו בלי שדאג לחבילת גלישה, וקיבל חשבון מנופח. צ'מטאי ושגיא מוקי המריאו, בוגוט מתלונן על התנאים האיומים בכפר האולימפי

אבי כהן

בווידאו: שגיא מוקי ממריא לריו

19:15: יקר לשחק פוקימון-גו

מדליסט הזהב בהתעמלות קוהיי אוצ'ימורה שיחק במשחק הפופולרי במהלך שהותו בריו בלי שדאג לחבילת גלישה נאותה. הנזק? חשבון טלפון שהגיע ל-500 אלף ין, או, אם תרצו, 4,900 דולר. במשלחת היפנית הבטיחו להקטין את החשבון ל-30 דולר בלבד.

פוקימון גו. ShutterStock
חשוב למצוא וויי-פיי/ShutterStock

17:45: המרתוניסטית לונה צ'מטאי המריאה לריו

לאחר שקיבלה את האזרחות, לונה צ'מטאי, אלופת ישראל ב-10,000 מטר, המריאה לריו כדי להשתתף לראשונה באולימפיאדה, ולייצג את ישראל בריצת המרתון: "אני מתרגשת מאוד, זה מה שחלמתי. החלום שלי היה לייצג את ישראל אז אני קצת אופטימית. הציפייה שלי היא לעשות את התוצאה הטובה ביותר שלי".

לונה צ'מטאי ממריאה לאולימפיאדת ריו. אבי כהן
אולימפיאדה ראשונה. צ'מטאי/אבי כהן

14:46: הג'ודוקא שגיא מוקי המריא למשחקים האולימפיים

הג'ודוקא שגיא מוקי (עד 73 ק"ג), אלוף אירופה לשנת 2015 יצא גם הוא למשחקים האולימפיים בברזיל, בתקווה לחזור עם מדליה אולימפית. "הציפיות שלנו גבוהות מאוד", אמר יו"ר איגוד הג'ודו משה פונטי, שהמריא עימו.

שגיא מוקי ממריא למשחקים האולימפיים בריו. אבי כהן
יחזור עם מדליה? מוקי/אבי כהן

09:30: אנדרו בוגוט כבר סובל בכפר האולימפי

המשלחת האוסטרלית לא מרוצה בלשון המעטה מהתנאים בכפר האולימפי. גם נבחרת הכדורסל, שהגיעה שלשום לריו, מתקשה להתאקלם. אמש אנדרו בוגוט צילם את עצמו מרכיב וילון למקלחת באופן ידני וצייץ: "מרכיב בעצמי את הווילון למקלחת כדי שהחדר לא יוצף במים. גם מיטה היא כנראה מותרות כאן, נראה שחושבים שאתלטים לא זקוקים לזה כדי לישון. הם מספיק גמישים כדי לישון בעמידה".

09:20: נבחרת הכדורגל של קנדה עושה חיים בדרך לריו

09:00: המסע המפרך של רוכב האופניים לריו

שמו של צ'ן גואנמינג כבר הולך לפניו: בשתי האולימפיאדות האחרונות האוהד הסיני המושבע הזה דיווש כל הדרך לכפר האולימפי כדי לצפות מקרוב במשחקים. גם הפעם גואנמינג בן ה-60 הגיע בדיוק בזמן לריו, אבל לשם כך הוא נאלץ לעבור מסע מפרך של שלוש שנים (!) בדרכים.

08:45: נבחרת הגברים והנשים של ארצות הברית נפגשו לפני ההמראה לריו

08:20: כשנובאק דג'וקוביץ' הגיע לכפר האולימפי

08:00: עוד ארבעה ימים

06:41: ארצות הברית שוב דורסת

נבחרת ארה"ב ערכה את ניסוי הכלים האחרון שלה לפני ההמראה לריו והביסה 76:110 את ניגריה במשחק שנערך ביוסטון. בסך הכל, החבורה של מייק ששבסקי ניצחה בחמשת משחקי ההכנה שלה בהפרש ממוצע של 39 נקודות וספגה 56 נקודות פר משחק. גם סרביה הרשימה עם ניצחון 77:86 על קרואטיה, בעוד שארגנטינה גברה על צרפת נטולת טוני פארקר וניקולא באטום 77:86. לידיעה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully