וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד טניסאי בחוץ: סטן ואוורינקה הודיע שלא ישתתף במשחקים בריו

השויצרי המדורג 4 בעולם הודיע שהוא נאלץ לבטל את השתתפותו באולימפיאדה בשל כאבים חזקים בגבו ומצטרף לשורת הנעדרים: "רציתי מאוד להיות שותף למשחקים, אבל זה לא אפשרי"

סטן ואוורינקה טניסאי שוויצרי. GettyImages
גם הוא בחוץ. ואוורינקה/GettyImages

הטניסאים הבכירים ממשיכים לנשור אחד אחרי השני מהאולימפיאדה בריו והיום (שלישי) סטאן ואוורינקה הטניסאי השוויצרי הודיע שהוא לא ישתתף במשחקים האולימפיים, כאשר הסיבה הרשמית להחלטה היא פציעה בגב. בהודעה שהוציא השוויצרי המדורג רביעי נכתב כי אחרי בדיקות שנערכו לשחקן בז'נבה, התברר שהוא ייאלץ לנוח כדי לטפל בגבו הכואב. ואוורינקה חש כאבים שהתגברו במהלך טורניר טורונטו האחרון. הוא חזר לשוויץ כדי לעבור את הבדיקה ואחרי ניתוח של תוצאות צילום ה-MRI התברר שהוא לא יוכל להשתתף באולימפיאדה.

"אני מאוד עצוב בגלל שרציתי להיות שותף לאולימפיאדה השלישית שלי. לצערי, זה לא אפשרי עכשיו. אני מאחל לאתלטים השוויצרים בהצלחה בריו ומחזיק להם אצבעות".

ואוורינקה מצטרף לטניסאים רבים וטובים אחרים שהודיעו על פרישה מהמשחקים האולימפיים כמו סשה זברב, דומיניק תים, תומאש ברדיך, מילוש ראוניץ', רישאר גאסקה, ניק קיריוס, ג'ון איזנר, סם קוורי, קווין אנדרסון, פליסיאנו לופס, ברנרד טומיץ', איבו קרלוביץ', אלכסנדר דולגופולוב, מרכוס בגדאטיס, ייז'י וסלי, מיכאיל קוקושקין ועוד רבים וטובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully