וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונלד סנפורד: "אני יכול להגיע לחצי הגמר, זה יהיה הישג מבחינתי"

הרץ הישראלי המריא לריו, נשמע אופטימי ולא שוכח את לונדון: "הפעם אני יוצא עם הרבה זוגות נעליים, אני מאמין שיהיה בסדר". נטע ריבקין: "יוצאת עם הרגשה טובה". זילברמן: "התכוננתי טוב"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

המשחקים האולימפיים בריו כבר ממש מעבר לפינה והיום (רביעי) יצאו לברזיל ספורטאים נוספים. על המטוס לריו עלו בין היתר נטע ריבקין, דונלד סנפורד ומישה זילברמן.

מתעמלת אמנותית נטע ריבקין ממריאה למשחקים האולימפיים. יוסי ציפקיס
מוכנה. ריבקין/יוסי ציפקיס

ריבקין, שהגיעה עם המאמנת שלה אלה סמופלוב, אמרה: "עברו הרבה שנים ובכל פעם זה מרגש מחדש ואפילו יותר. עם כל פעם שחולפת, רק קשה יותר להגיע לאולימפיאדה הבאה כי אני זוכרת הרבה דברים, נמצאת הרבה זמן בספורט. אני שמחה ומאושרת שאני והמאמנת שלי הגענו לרגע הזה היום. אני מקווה שנחווה את החוויה על הצד הטוב ביותר. אני מתכוננת כמו שאני תמיד מתכוננת לכל תחרות חשובה. האימונים הם אותם אימונים ועושים הכול כדי להגיע במצב טוב לתחרות. אנחנו יוצאות עם הרגשה טובה מאוד, אנרגיות טובות, בתקווה וידיעה שדברים יצליחו".

רץ 400 המטר דונלד סנפורד התייחס לעובדה שבלונדון הוא שכח את הנעליים שלו וצחק: "יש לי הרבה נעליים, אני רוצה להודות לספונסר שלי. אני מאמין שיהיה בסדר הפעם. זה אולימפיאדה שנייה שלי, אני שמח ומתרגש להיות בריא ואני מוכן ומרגיש טוב. נראה. זה יהיה קשה מאוד. אני חושב שאני יכול להגיע לחצי גמר וזה יהיה הישג".

שחקן הבדמינטון מישה זילברמן: "זו אולימפיאדה שנייה שלי. ההתרגשות קצת פחות גדולה מאשר בפעם שעברה. זהו, אני יוצא לתחרות שהתכוננתי אליה טוב, יש לי הגרלה קשה אבל אני אנסה לתת את כל כולי ולייצג את המדינה הכי טוב שאני יכול".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דונלד סנפורד רץ ישראלי. יוסי ציפקיס
אופטימי. סנפורד/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully