וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות ריו: בנבחרת סין בכדורסל מכחישים דיווח על היקלעות לתקרית ירי

הסינים הרגיעו אחרי דיווח מלחיץ. בולט עושה חיים באוטובוס של ג'מייקה, מהומה נרשמה בין השוטרים ועניי ברזיל, שספגו גז מדמיע וכדורי גומי. וגם: מפגש פסגה בין דג'וקוביץ' ופלפס

צילום מסך

בווידאו: אנדי מארי מסתבך עם הדגל

19:19: גורם בנבחרת הכדורסל של סין הכחיש שחברי המשלחת נקלעו לקרב יריות פטאלי בריו דה ז'נרו. מוקדם יותר היום אתר חדשות סיני דיווח שבדרך משדה התעופה לכפר האולימפי, האוטובוס של נבחרת הכדורגל נקלע לקרב יריות בין כנופיות יריבות בו נהרגו שישה אנשים. מאוחר יותר הידיעה כאמור הוכחשה על ידי גורם בנבחרת.

17:56: התספורת המוזרה של שחקנית נבחרת זימבבוואה

9:52: יוסאין בולט משתעשע באוטובוס של ג'מייקה

9:40: מפגש פסגה בין דג'וקוביץ' ופלפס

9:31: האסטרונאוטים האמריקאים מאחלים הצלחה למשלחת של ארצות הברית

9:25: כמה נשיאים יגיעו למשחקים?

בברזיל ציפו שחמישים נשיאים עולמיים יגיעו לריו בשבועות הקרובים, אך עד עתה רק 28 אישרו את הגעתו, ביניהם נשיאי צרפת, פורטוגל וגרמניה. את המשלחת האמריקאית יוביל ג'ון קרי.

נשיא צרפת פרנסואה הולנד, יולי 2016. רויטרס
הוא יגיע לריו. הולנד/רויטרס

8:29: לפני מספר שבועות הצטלמה שוערת נבחרת ארצות הברית הופ סולו עם מסיכה וחומר דוחה מזיקים, כחלק מההכנה שלה במאבק המפחיד בנגיף הזיקה. הבוקר, במהלך משחק הפתיחה של נבחרתה, האוהדים המקומיים לא שכחו לה את זה ובכל פעם שנגעה בכדור צעקו לה: "זיקה". "אני שמחה שהם נהנו", אמרה השוערת.

07:00: שישייה לגרמניה, ניצחונות לארה"ב וצרפת

טורניר כדורגל הנשים נמשך בלילה עם ניצחונות מרשימים של הפייבוריטיות. גרמניה להטה עם 1:6 על זימבאבוואה החלשה. שרה דבריץ (22), אלכסנדרה פופ (36), מלאני ברינגר (53 ו-78), מלאני לופולץ (83) ואוניצ'ה צ'יבאנדה (90, עצמי) הרשיתו.

* ארה"ב האלופה פתחה את מסע ההגנה על תוארה עם 0:2 על ניו זילנד. קרלי לויד (9) ואלכס מורגן (46) כבשו לאמריקניות.

* צרפת החזקה מחצה 0:4 את קולומביה. קרולינה אריאס כבשה שער עצמי כבר אחרי שתי דקות, לה סומר הכפילה (14), קמילי אבילי (42) ואמל מג'רי (82) כבשו לטריקולור.

seperator

6:45: הלפיד האולימפי הביא איתו מהומה

בשעה 9:15 (שעון ברזיל) הגיע הלפיד לטרה פירמה, פרבר עני של ריו. 450 אנשי אבטחה חמושים נמצאו באלמאו, הפאבלה הסמוכה, ובמהרה החל עימות ביניהם לבין האזרחים המקומיים והכעוסים, על רקע התמיכה של המדינה באזרחיה העניים. המשטרה נאלצה להשתמש ברימוני הלם ובגז מדמיע כדי לעצור את מהומה. בברזיל דיווחו כי שלושה אנשים נפצעו מכדורי גומי, ביניהם ילדה בת 10.

מהומה בריו 2016. AP
שוב לא שקט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully