וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודי בר און: "אני רוצה גמרים, עזוב אותי ממדליות"

הציפיות מהמשלחת הישראלית, הזיכרונות מהפסילה של בן ג'ונסון, החיבה להרמת משקולות, התכונות שהוא אוהב בבולט והמערכון המיתולוגי של החמישייה הקאמרית. מודי בר און הגיע לפודקאסט "הפודיום". כולל: איך נולד ה"תבלו", והמחשבה על לעבור להיות אוהד של בני יהודה

מודי בר און, איש טלוויזיה, בראיון לאורן יוסיפוביץ/וואלה

צפו בראיון עם מודי בר און באולפן וואלה! NEWS

ערוץ הספורט הוציא משלחת ענק לריו 2016, ומודי בר און נשאר בארץ (זה בסדר, הוא לא כועס) כדי לנווט את העסק מהאולפן. איש הטלוויזיה הגיע לאולפני וואלה! NEWS ודיבר על האולימפיאדה, תקשורת, פייסבוק וטוויטר, ליגת האלופות וגם על הכדורגל שלנו. הראיון המלא מופיע בפודקאסט "הפודיום", להלן ציטוטים נבחרים (אולפן ערוץ הספורט ייפתח ב-22:30).

הרגע הכי זכור מהאולימפיאדות: "דווקא הרגע של בן ג'ונסון, שהיה רגע עכור בסופו של דבר, אבל איכשהו נצרב לי בתודעה. הבן ג'ונסון, הגוש שרירים הזה שפורץ קדימה, באדום הזה, ומקנדה? איך מקנדה? איכשהו זה נתפס אצלי, כנראה בגלל איך שזה הסתיים".

הענפים של מודי: "קסמה של האולימפיאדה זה בענפים שאתה רואה רק באולימפיאדה. הרמת משקולות, קליעה, ראגבי-7, דווקא זה שאתה פתאום עובר לאיזה ענף ולומד את החוקים שלו תוך כדי תנועה. הרמת משקולות, למשל, יש לי חיבה להרמת משקולות. ידעת שהנעליים שלהם באלכסון? יש להם פלטפורמה קטנה כזו, עוד מעט אדגים... הענף שאני הכי אוהב? שחייה".

תחזית מדליות לישראלים: "אני רוצה גמרים. עזוב אותי ממדליות, פחות חשוב. אני רוצה גמרים, רוצה להרגיש שאנחנו בעניינים, שאנחנו בליגה. זה מספק אותי. מלחיץ אותי ה[מדליות]".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

על בולט: "כאצן יש בו משהו משונה בגלל הזינוק האיטי שלו אבל זה כאילו הולך עם כל התדמית שלו, הנינוחה, זה הרבה עניין של תדמית. הוא סוג אחר. הוא סוג אחר של ספורטאי עם סוג אחר של סטייל. אני אוהב את ההתנהלות שלו".

על קיום אולימפיאדות במדינות 'בעייתיות': "באיזו הזדמנות אחרת היינו מדברים על ברזיל ודרום אמריקה? אני חושב שאולימפיאדות כדאי שיהיו יותר ויותר במקומות כאלה, אפילו במקומות שעוד פחות ערוכים לארח אולימפיאדה".

על הקבוצה שהוא אוהד, והאלטרנטיבה: "אמרתי שלא אעבור לאהוד את הפועל רובי ואם כבר אעבור לאהוד קבוצה אחרת אז אני אעבור לאהוד את בני יהודה. כי אני גר בדרום תל אביב, כי משחקים 500 מטר מהבית שלי, אפשר להגיע למשחק באופניים, וזה מתאים. החיים שלי יותר קשורים לזה מאיזשהו זיכרון מטושטש מחיפה של שנות ה-60. אבל הם לא משחקים העונה בבלומפילד, אז חידשתי את המנוי להפועל חיפה...".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully