וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורטוגל ניצחה את ארגנטינה בריו, 2:2 מרתק בין מקסיקו לגרמניה

פאסיינסה (66) ופיטה (84) קבעו 0:2 על האלביסלסטה במשחק קצבי ומהנה. גנאברי וגינטר השוו עבור הגרמנים מול האלופה האולימפית. 0:0 מאכזב לברזיל וניימאר, 4:5 משוגע לניגריה על יפן

שחקני פורטוגל אולימפית חוגגים. רויטרס
ניצחון מוצדק. הפורטוגלים חוגגים/רויטרס

טורניר הכדורגל האולימפי של ריו 2016 נפתח הערב (חמישי) עם 0:0 מאכזב בין ברזיל לדרום אפריקה. מקסיקו וגרמניה נפרדו ב-2:2 נהדר, פורטוגל גברה 0:2 על ארגנטינה. שבדיה סיימה ב-2:2 עם קולומביה ובמשחק משוגע במיוחד, ניגריה ניצחה 4:5 את יפן.

פורטוגל - ארגנטינה 0:2

הפורטוגלים השיגו ניצחון מוצדק בסיומו של משחק מהנה שהתנהל בקצב גבוה. המשחק נפתח בסערה כאשר כבר אחרי שלוש דקות הרשת מאחורי שוער ארגנטינה רולי חרונימו זזה, אך שערו של ברונו פרננדס נפסל בטענת נבדל. הפורטוגלים היו מסוכנים יותר אך כמעט ספגו בדקה ה-48, כאשר כדור עומק של חוסה לופס מצא את ג'ונתן קאיירי, שהקפיץ ברכות מעל ברונו וארלה אך נעצר במשקוף. חלוץ פורטו גונסאלו פאסיינסה כבש את הראשון (66) בבעיטה חזקה ושטוחה מחוץ לרחבה לפינה, הפורטוגלים המשיכו לתקוף ולסכן, ודווקא לאחר שסיפק מספר הצלות חרונימו ספג שער באשמתו כאשר בעיטה חלשה של פיטה חדרה בין רגליו (84). רגע פיקנטי נרשם כאשר בנו של דייגו סימאונה, ג'ובאני, החליף את שחקן אתלטיקו מדריד אנחל קוראה. בתוספת הזמן מספרת שלו נעצרה על קו השער, אך יותר מזה הוא לא הצליח להועיל.

שחקן נבחרת ברזיל ניימאר. רויטרס
אולי במשחק הבא. ניימאר/רויטרס

ברזיל - דרום אפריקה 0:0

הנבחרת האולימפית של ברזיל פתחה את טורניר הכדורגל האולימפי הנערך לעיני הקהל הביתי ברגל שמאל. הערב (חמישי) נפרדו הסלסאו מנבחרת דרום אפריקה החלשה ב-0:0 במסגרת בית ב', ואיבדו נקודות חשובות לקראת המשך הטורניר. בהרכב הסלסאו ניתן היה למצוא לא מעט כוכבים, דוגמת ניימאר, מרקיניוס, רנאטו אוגוסטו, פליפה אנדרסון, גביגול והרכש החדש של מנצ'סטר סיטי, גבריאל ז'סוס, שרשם החמצה מסמרת שיער כשבעט לקורה משני מטרים. גם העובדה שהנבחרת הדרום אפריקאית נותרה בעשרה שחקנים בדקה ה-59 לאחר שמות'ובי אמוולה ספג שני צהובים תוך שלוש דקות לא עזרה לברזילאים, שאמנם לחצו על שער היריבה, אך לא הצליחו למצוא את הרשת. הם יקוו לרשום ניצחון ראשון בטורניר מול נבחרת עיראק, אותה יפגשו ביום שני.

קרלוס סאלסדו מקסיקו אולימפית מול דייבי זלקה גרמניה אולימפית. רויטרס
מקסיקו וגרמניה סיפקו מחצית שנייה סוערת/רויטרס

מקסיקו - גרמניה 2:2

האלופה האולימפית מלונדון 2012 רצתה לפתוח גם את הטורניר האולימפי בריו ברגל ימין, והייתה קרובה אך נתקלה ביריבה חזקה מאוד שהגיעה עם סגל מרובה בשחקנים מוכרים ומנוסים. האחים לארס וסבן בנדר, מתיאס גינטר, יוליאן ברנדט, לאון גורצקה (הוחלף כבר במחצית הראשונה) ומקס מאייר עלו כולם בהרכב אך זה הספיק רק לנקודה גרמנית במשחק שפתח את משחקי בית ג'. אוריבה פארלטה, שכבש ארבעה שערים באולימפיאדה הקודמת כולל צמד בגמר מול ברזיל, המשיך מאותה נקודה עם שער נגיחה יפה בדקה ה- 52, הגרמנים השוו מהר משערו של סרג' גנאברי (58) והמקסיקנים המשיכו את הקצב הגבוה עם שער ניצחון בדקה ה-62, כאשר רודולפו פיזארו דחק פנימה מקרוב אחרי נגיחה של מרקו בואנו למשקוף. גרמניה לא ויתרה וגינטר עלה גבוה לכדור קרן כדי להשוות שוב בדקה ה-78.

שחקני הנבחרת האולימפית של הונדורס חוגגים. רויטרס
הם דווקא פתחו ברגל ימין. שחקני הונדורס חוגגים/רויטרס

שבדיה - קולומביה 2:2

משחק מהנה וקצבי בפתיחת משחקי בית ב', למרות החום הכבד באצטדיון. טאופילו גוטיירס העלה את הקפטרוס ליתרון בדקה ה-17 עם בעיטה לרשת הגבוהה מול השוער, אבל מיקאל איסק איזן בסמוך לשריקת למחצית עם פצצה מ-20 מטר לחיבורים. השבדים השלימו מהפך בדקה ה-62 לאחר השמטה של שוער קולומביה שהובילה לשער קל של אסטריט איידרביץ', אבל דולאן פאבון, שגם בישל את הראשון של קולומביה, קבע חלוקת נקודות עם בעיטה מדויקת מהנקודה הלבנה בדקה ה-75.

ניגריה - יפן 4:5

משחק משוגע במיוחד, שכלל ארבעה שערים בחמש דקות וקומדיה של טעויות בשתי ההגנות. סאדיק העלה את ניגריה ליתרון בדקה השישית, אבל יפן לא נבהלה מהעליונות הפיזית של הסופר איגלס והשוותה מפנדל של קורוקי. כאן החלה ההצגה של אוג'נקרו אטבו, שכיכב עם רביעייה: הוא כבש בדקה ה-10, השלים צמד בדקה ה-42 והמשיך את המומנטום עם עוד שני כיבושים במחצית השנייה (52, 66). יפן הצליחה לחזור שוב ושוב, אבל הפסידה בסופו של דבר למרות שערים של אסאנו (70) וסוזוקי (90).

תוצאות נוספות:

הונדורס - אלג'יריה 2:3 (בית ד')
להונדורס: רומל קיוטו (13), מרסלו פריירה (33), אנתוני לוסאנו (79). לאלג'יריה: סופיאן בנדבקה (68), בגדד בואנג'ה (75).
עיראק - דנמרק 0:0

פיג'י - דרום קוריאה 8:0
לדרום קוריאה: ריו סונג-וו 32, 62 ו-92, קוון צ'אנג-הו 63, סוק יון-ג'ון 69, סון יונג-מין 72, סוק יון-מין 77 ו-80.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully