וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדהאר והסיכוי למדליה: שיחה עם העיתונאי הקנדי סטיב סימונס

שליחנו לריו יניב טוכמן פגש את העיתונאי הקנדי, שמכיר היטב את בעלי מכבי תל אביב, והסביר מדוע מיליארדרים רוכשים קבוצות ספורט בישראל או באירופה. בונוס: הספרינטר שסוחף את קנדה

ברני ארדוב

בעוד מכבי תל אביב עשתה אמש (חמישי) צעד נוסף אל עבר שלב הבתים של הליגה האירופית, שליחנו לריו יניב טוכמן פגש את חברו של הבעלים מיטש גולדהאר, סטיב סימונס.

כשנשאל מדוע המיליארדר הקנדי רכש דווקא קבוצת כדורגל בישראל על אף חיבתו הגדולה לטניס, השיב סימונס: "העלות, יותר מהכל. אני מכיר אנשים נוספים שקנו לעצמם קבוצה בישראל או באירופה, הם לא יכולים להרשות לעצמם או להוציא כל כך הרבה כסף על רכישת קבוצות אמריקאיות. זה מעין צעצוע עבור אדם עשיר, הוא יכול להיות בעלים של קבוצה מבלי לשים כל כך הרבה כסף כדי לקנות קבוצת פוטבול, בייסבול או הוקי בארצות הברית".

סימונס, שדיווח על המדליה ההיסטורית של יעל ארד, נשאל על הסיכוי של המשלחת הקנדית להביא מדליה ואמר: "אנחנו יותר טובים באולימפיאדת חורף, אבל יש קופץ במוט בשם שון בארבר עם סיכוי טוב מאוד למדליה. כל המדינה נרגשת מספרינטר צעיר בשם אנדרה דגראס. הוא היה שלישי בעולם בשנה שעברה, יש לו סיכוי למדליה, הוא הכוכב שלנו".

עוד בנושא:

מוקדמות הליגה האירופית: מכבי תל אביב בשלב הפלייאוף אחרי 1:2 מול פנדורי
סקאריונה: "זהבי? שחקן מצוין, אעשה הכל כדי שלא יתגעגעו אליו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully