וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריו 2016: שגיא מוקי כשיר להתחרות ביום שבת

יושב ראש איגוד הג'ודו משה פונטי אופטימי לגבי מצבו של מוקי ("בטח שיתחרה" וטוען: "יש לנו חמישה מועמדים להיאבק על מדליה. יש ציפיות, יש לחץ, מי שיגיע במצב הטוב ביותר ינצח"

צילום מסך

שגיא מוקי, שהיה בספק לפתיחת תחרויות הג'ודו בשל פציעה בגב, יהיה כשיר. "ברור שהוא יופיע", אמר יו"ר איגוד הג'ודו משה פונטי. "כולם בריאים, הכל בסדר. החבר'ה יודעים לאן הגיעו. שגיא הוכיח במשך ארבע שנים שהוא מסוגל לעשות את זה. גם גולן פולק. גם אורי ששון. יש לו הגרלה שהוא צריך לעבור אותה, ולהצליח. אם ניכשל וניפול ונפסיד נסביר למה הפסדנו, כרגע אנחנו רוצים לנצח. אני מאמין שיעשו את זה. יש לנו חמישה ספורטאים שמועמדים למאבק על מדליה".

פונטי הוסיף: "אנחנו לא מחפשים לנצח קרב או שניים אלא להצליח מאוד. יש ציפיות, יש לחץ, לא אומר שלא. אנחנו צריכים להביא את הספורטאים במצב הטוב ביותר, ומי שיביא את עצמו למצב הטוב ביותר גם ינצח כנראה. מבחינתי אני מתרגש באותה מידה שהתרגשתי עם אורן סמדג'ה לפני 24 שנה. ההרגשה אז היתה אלוהית, אתה מרגיש כאילו אין לך יותר בשביל מה לשאוף אחרי שאתה זוכה במדליה".

המאמן של איסלם אל שיהאבי המצרי סירב לאפשר לו להתראיין לקראת הקרב שלו מול אורי ששון. עם זאת, הוא ביקש להדגיש שזה לא נגד ישראל.

שני הרשקו, מאמן נבחרת הנשים בג'ודו, אמר לפני תחילת התחרויות: "זו תהיה ההופעה הראשונה של שירה ראשוני במשחקים האולימפיים והיא תעשה כל שביכולתה להצליח למען עצמה ולמען משלחת ישראל". הרשקו ציין כי ארבעת הג'ודוקא שיתחרו בריו מוכנות לתחרויות. "הן עשו הכול בדרך לרגע החשוב עבורן, והן כרגע ממוקדות ליום התחרות שלהן כדי להגיע במלוא הריכוז".

הג'ודוקא שגיא מוקי עם המאמן אורן סמדג'ה. יניב טוכמן, מערכת וואלה!
כולם בריאים. סמדג'ה ומוקי/מערכת וואלה!, יניב טוכמן
איסלם אל שיהאבי ג'ודוקא מצרי. יניב טוכמן, מערכת וואלה!
איסלם אל שיהאבי, שיתחרה מול אורי ששון/מערכת וואלה!, יניב טוכמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully