וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי מורז: "מתסכל לחלות בשבוע גורלי כזה, לא מרימה ידיים"

השחיינית ערכה אימון ראשון אחרי שישה ימי מחלה ("היה מאוד לא נעים") לקראת משחה השליחות בשבת, מודה שזה "בא בתזמון רע". בנבחרת השחייה מודאגים ממצבה. עברי נרגשת: "אני מרגישה מצוין"

צילום מסך

המשלחת הישראלית לריו 2016 קיבלה היום (שישי) חדשות טובות, כאשר התבשרה שאנדי מורז, שהיתה בספק למשחה השליחות בשבת בשל שפעת, תהיה כשירה. השחיינית קפצה לראשונה לבריכה בריו היום בצהריים, ומחר (21:17 שעון ישראל) תיכנס למעגל התחרויות.

אנדי מורז שחיינית עם ליאוניד קאופמן. ברני ארדוב
לא מגיעה במצב בו רצתה להיות. מורז/ברני ארדוב

מורז אומנם ערכה היום אימון ראשון במתחם האימונים סמוך לפארק האולימפי בריו, אבל בנבחרת השחייה ממשיכים להיות מודאגים מבריאותה של השחיינית, שתשחה מחר עם נבחרת השליחות הישראלית במשחה ל-100*4. מורז הייתה חולה במשך ששת הימים האחרונים, וקיבלה טיפול תרופתי שהעלה ספקות בנוגע ליכולתה להשתתף במשחה. על אף שהחלימה ושבה להתאמן, גורם בנבחרת השחייה הודה היום ש"אין קסמים במצבים כאלה, יהיו השלכות למחלה. חבל מאוד מבחינתה שהיא חלתה בתזמון הזה, ספורט זה דבר אכזרי".

מורז עצמה ניסתה להביע אופטימיות היום ואמרה: "היה מתסכל להיות חולה בשבוע כזה גורלי, זו פעם ראשונה שאני סובלת מסינוסיטיס, זה היה מאוד לא נעים. אין מה להגיד, זה בא בתזמון רע. אבל אני מרגישה שעברתי את זה ושאני מוכנה, למרות שלא התאמנתי כמעט שבוע. אני לא מרימה ידיים בנוגע לסיכויי שלנו להעפיל לגמר, למרות שזו משימה מאוד קשה. אני מרגישה טוב עכשיו, ומצפה כבר לזנק לבריכה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
עמית עברי, שחיינית ישראלית. קובי אליהו
נשמעת אופטימית. עברי/קובי אליהו

השחיינית עמית עברי היא הראשונה לקפוץ למים בריו. זה קורה מחר בבוקר, במשחה ל-100 מטרים פרפר. בהמשך היום היא גם תשחה ברביעיית השליחות יחד עם קרן זיבנר, זהר שיקלר ואנדראה מורז. "אני מרגישה טוב", אמרה עברי, "אעשה כל שביכולתי לעשות את הכי טוב שאני יכולה. השאיפה שלי היא לחזור על השיא האישי שלי (58.64 שניות) ולשפר אותו. להערכתי אם אעשה זאת אצליח להעפיל לחצי הגמר".

עברי, בפעם השנייה במשחקים האולימפיים, המשיכה: "אני מרגישה מצויין. נהנית מאוד מהאווירה. ההורים שלי הגיעו לראות את התחרות שלי וזה משמח אותי מאוד. הם מלווים אותי במשך שנים רבות בכל תחרות חשובה". גל נבו הוא השחיין הראשון מבין הישראלים שקופץ למים. הוא עושה זאת במשחה ל-400 מטרים מעורב אישי. "הגיע הרגע למענו אני מקדיש את כל כולי במשך ארבע שנים", אמר השחיין, "עשיתי כל מה שאפשר. אני מרגיש מוכן". השאיפה של נבו לשבור את השיא האישי שלו (תוצאתו הטובה ביותר 4:14.77 דקות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully