וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום 1 בריו: שטילוב רוצה גמרים, סלע, ראשוני והשחיינים בפעילות

התקווה הישראלית למדליה יתמודד במוקדמות החל מ-16:30 (שעון ישראל) וינסה להעפיל לפחות לגמר הקרקע. הטניסאי מול דז'ומהור, ראשוני בג'ודו, נבו, עברי והשליחות יתחרו בבריכה

צילום: יניב טוכמן

בווידאו: יניב טוכמן מתכונן לטקס הפתיחה ומסכם יום

שמונה ספורטאים ישראלים ייכנסו למעגל התחרויות ביום הראשון של המשחקים האולימפיים בריו, שייצא לדרך בשבת בצהריים ויימשך עד לבוקר של יום ראשון. בתפריט: ג'ודו, התעמלות מכשירים, שחייה וטניס.

המתעמל הישראלי אלכס שטילוב. יניב טוכמן, מערכת וואלה! NEWS
רגע האמת, הראשון. שטילוב/מערכת וואלה! NEWS, יניב טוכמן

ג'ודו:

שירה ראשוני היא הישראלית הראשונה שתתחרה בריו והיא תתחיל את דרכה בסיבוב השני, בקטגוריה עד 48 ק"ג, כאשר תפגוש את האוקראינית מרינה צ'רניאק. ראשוני תנסה להפתיע ולהגיע כמה שיותר רחוק. הקרב שלה אמור להתחיל בסביבות 16:00 שעון ישראל.

seperator

התעמלות מכשירים:

אחת התקוות האולימפיות הבכירות של ישראל, אלכס שטילוב, יתחרה החל מ-16:30 שעון ישראל בקבוצה הראשונה במוקדמות וינסה להבטיח מקום בגמר תרגיל הקרקע, החזק שלו.

הטניסאי הישראלי דודי סלע. יניב טוכמן, מערכת וואלה! NEWS
מפגש ראשון עם דז'ומהור. סלע/מערכת וואלה! NEWS, יניב טוכמן

טניס:

דודי סלע שובץ בסיבוב הראשון למשחק הרביעי במגרש מספר 4, שם יפגוש, לראשונה בקריירה, את הבוסני דאמיר דז'ומהור. המשחק של סלע, שעשוי להתמודד בסיבוב הבא, אם יעפיל אליו, מול דויד גופן הבלגי המצוין, צפוי להתחיל בסביבות השעה 23:00 שעון ישראל.

seperator

שחייה:

חמישה ישראלים יהיו בפעילות. הראשון לזנק למים יהיה גל נבו, במוקדמות ה-400 מעורב, בשעה 19:00 בדיוק, שעון ישראל. אם יעלה לגמר, הוא ישחה שוב ב-4:00.

מיד לאחר נבו, ב-19:27, תשחה עמית עברי במוקדמות ה-100 פרפר. חצי הגמר של המשחה הזה ייערך בהמשך הלילה, ב-4:11.

ב-21:17, נבחרת השליחות ב-100 כפול 4 חופשי, שנכנסה לאולימפיאדה ממש בשנייה האחרונה, תנסה להפתיע. אנדי מורז, זוהר שיקלר, עברי וקרן זיבנר מרכיבות את הרביעייה הישראלית. הגמר במשחה זה ייערך ב-5:19, אור ליום ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully