וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאדיחה: כוכבי נבחרת ארצות הברית בכדורסל בילו בטעות בבית בושת

דיאנדרה ג'ורדן, דמרקוס קאזינס, דמאר דרוזן וייתכן כי מספר שחקנים נוספים היו משוכנעים כי הם נכנסים לספא, אך גילו כי ייעוד המקום שונה. "ברגע שהם הבינו זאת, הם עזבו", אמרו בנבחרת

אימג'בנק GettyImages
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'ורדן וקאזינס בבית הבושת/מערכת וואלה!, צילום מסך

נבחרת ארצות הברית בכדורסל היא המועמדת הבכירה לזכות במדליית הזהב האולימפית גם הפעם, אבל עוד לפני שכוכבי ה-NBA באדום, כחול ולבן קלעו סל אחד בריו 2016, שלושה מהם כבר הספיקו להיות מעורבים בשערורייה.

אתר הרכילות TMZ פרסם תמונה של דיאנדרה ג'ורדן מלוס אנג'לס קליפרס, דמרקוס קאזינס מסקרמנטו קינגס ודמאר דרוזן מטורונטו ראפטורס כשהם מבלים בבית זונות מקומי בריו. להגנתם של השלושה ייאמר, כך על פי TMZ, כי הם נכנסו למקום לאחר שחשבו שמדובר בספא ורק לאחר מכן הבינו כי הייעוד שונה.

על פי האתר, ייתכן כי שלושה שחקנים נוספים בילו עם הטריו המדובר ביום רביעי בערב בלב ריו ונכנסו לתוך ה"טרמאס מונטה קרלו", אותו כינה מגזין ה"רולינג סטון" האמריקאי "אחד מבתי הבושת היוקרתיים ביותר בריו". במקום אכן טוענים כי מדובר בספא שמשמיע גם מוזיקה, מצויד בבר ונועד רק עבור לקוחות זכרים.

גורם בנבחרת ארצות הברית טען: "ברגע שהם הבינו שזה לא מקום נכון עבורם להיות בו, הם עזבו מיד". אותו גורם הוסיף כי השחקנים נותרו באזור הבר, שתו קצת ואז גילו כי מדובר בבית בושת ועזבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully