וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שאגות הקהל הברזילאי היוו פיצוי לתקרית הכל כך מכוערת שחווינו"

לאחר האירוע החמור מול המשלחת הלבנונית, שסירבה לנסוע עימם באוטובוס לפני טקס הפתיחה, במשלחת הישראלת התנחמו בעידוד מכיוון הקהל המקומי: "זה רק חידד כמה צריך לצאת מכאן עם הישג"

עריכה: מתן חדד

בווידאו: טקס הפתיחה מעיני תושבי הפאבלות של ריו

"שאגות הקהל הברזילאי היוו פיצוי לתקרית הכל כך מכוערת ועצובה שחווינו, שעות ספורות לפני טקס הפתיחה", כך אמרו הלילה (בין שישי לשבת) חברים במשלחת האולימפית הישראלית לריו, זאת בעקבות האירוע בו סירבו חברי המשלחת הלבנונית לנסוע לטקס במרקאנה לצד חברי המשלחת הישראלית, על אותו האוטובוס.

"התשואות שקיבלנו מהברזילאים ביציעים היו מדהימות ולימדו כמה כוח יש לישראל הקטנה על הגלובוס. 80 אחוז מהמדינות לא זכו כלל להתייחסות מהקהל, שהיה אדיש אליהן. עצם זה שישראל זכתה לכאלה תשואות זה תעודת כבוד לכולנו ואמירה מאוד ברורה לאלה שכל הזמן מנסים להכניס פוליטיקה לספורט ולערבב אותה יחד עם המשחקים האולימפיים".

עוד בנושא:

תקרית חמורה: הלבנונים סירבו לנסוע באוטובוס עם הישראלים

משלחת ישראל טקס הפתיחה של אולימפיאדת ריו. AP
המשלחת זכתה לתשואות כאשר נכנסה לאצטדיון/AP

יש לציין שגם המשלחת הפלסטינית זכתה לתשואות מהיציעים ונראה כי למרות המרחק הגיאוגרפי העצום מברזיל, הסכסוך הישראלי-פלסטיני מעניין מאוד את המקומיים.

בוועד האולימפי התבקשו אמנם להעביר את התקרית בשקט, שכן היא אירעה ממש רגע לפני טקס הפתיחה, אולם גורמים בוועד הישראלי מתכוונים להגיש כעת תלונה רשמית לוועד האולימפי הבינלאומי. "צריך להפריד בין המשגה שנעשה מצד המארגנים, כאשר שלחו אותנו ואת הלבנונים מלכתחילה באותו אוטובוס, לבין ההתנהגות הפרועה והמכוערת של הלבנונים, שצריכים לחטוף מהוועד הבינלאומי על ההתנהגות המחפירה שלהם", אמרו במשלחת הישראלית.

הספורטאים הישראלים בכפר האולימפי מנסים להימנע ממגע עם חברי משלחות ממדינות עוינות והתקרית הזו הייתה בהיקף יוצא דופן. אחד הבכירים במשלחת אמר הלילה, לקראת פתיחת התחרויות: "האירוע הזה צריך רק לחדד עוד יותר לספורטאים שלנו כמה חשוב לצאת מכאן עם הישג וכמה אנחנו חייבים לעזוב את ריו כשישראל על המפה".

רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully