וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום 2 בריו: חמישה ישראלים יתחרו בשחייה, ג'ודו ואופני כביש

יעקב טומרקין יזנק למוקדמות ל-100 מטר גב (20:14), גם עמית עברי בפעילות בבריכה. על המזרן: גולן פולק (עד 66 קילוגרמים) וגילי כהן (עד 52 קילוגרמים) ינסו להרשים. שני בלוך תדווש 141 ק"מ

מערכת וואלה!

חמישה ישראלים, שניים בג'ודו, שניים בשחייה ואחת ברכיבת אופניים, יתחרו ביום השני של ריו 2016, שייצא לדרך מחר בצהריים (ראשון) שעון ישראל ויימשך אל תוך הלילה.

ג'ודו:

שני נציגים מנבחרת הג'ודו של ישראל ינסו להשיג תוצאות טובות, כאשר התחרויות על המזרן ייפתחו ב-16:00 שעון ישראל. גולן פולק העפיל אוטומטית לסיבוב השני בקטגוריה עד 66 ק"ג, שם יפגוש את מת'יוז פונזה מזמביה. אם יעבור לשמינית הגמר, יצפה לו יריב מסלובניה או גאורגיה.

גילי כהן מתחילה אף היא מהסיבוב השני ותפגוש את המנצחת בין כריסטין לגנטיל ממאוריציוס לג'וד פאחמי הסעודית, שלא ברור אם תופיע לקרב במידה שאכן תעלה, כך שכהן עשויה לדלג היישר לשמינית הגמר.

שירה ראשוני ג'ודוקא ישראלית (שמאל) עם גילי כהן. פז חסדאי
תדלג היישר לסיבוב השלישי? גילי כהן/פז חסדאי

שחייה:

שני ישראלים יזנקו למקצי המוקדמות השונים. ב-19:52, עמית עברי תתחרה במוקדמות ה-100 חזה. אם תעפיל לחצי הגמר, היא תשחה שוב ב-4:24. ב-20:14, יעקב טומרקין יזנק למוקדמות ה-100 גב לגברים, שם הוא יקווה להשיג תוצאה טובה. חצי הגמר ב-100 גב גברים ייערך ב-5:06 ומיד אחריו, ב-5:29, ייערך חצי הגמר ב-100 גב לנשים.

seperator

אופניים:

שני בלוך תזנק ב-18:15 למרוץ אופני הכביש, שייארך 141 ק"מ וייצא לדרך בנמל קופאקבנאה. משם, המרוץ יימשך לכיוון מערב ואחרי שהרוכבות ייבצעו כמה הקפות של אזור מסוים, הן יעשו דרכן חזרה לקו הסיום הסמוך לנקודת הזינוק. 67 רוכבות צפויות לזנק בסך הכול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully