וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס אולימפי: ז'נג העיפה את רדוואנסקה, היסטוריה אצל הגברים

הסינית ניצחה את הפולנייה 4:6, 5:7 תוך שעה ו-39 דקות, כשהיא מנצלת את כל נקודות השבירה שהשיגה. ג'ון מילמן האוסטרלי השיג את הדאבל בייגל הראשון אי פעם, גאל מונפיס דילג מעל פוספיסיל

קיי נישיקורי טניסאי יפני. רויטרס
דילג לסיבוב השני. קיי נישיקורי/רויטרס

הטורניר האולימפי בטניס נפתח היום (שבת) באולימפיק טניס סנטר בריו עם תוצאה משונה ביותר - ג'ון מילמן האוסטרלי המדורג 75 בעולם הביס את ריקרדאס בראנקיס הליטאי 0:6, 0:6, תוך 51 דקות. היה זה הפעם הראשונה בתולדות הטורניר שתוצאת דאבל בייגל מושגת בטורניר היחידים.

הליטאי, שדורג 71 בעולם ערב הטורניר, היה נראה חסר אונים לאורך כל המשחק וזכה רק ב-20 נקודות, כשהשיג רק פעם אחת אפשרות לזכייה במשחקון. בסיבוב השני יפגוש מילמן את קיי נישיקורי היפני שגבר 2:6, 4:6, על אלברט ראמוס הספרדי.

סאיסאי ז'נג הסינית הדהימה את אגניישקה רדוואנסקה מפולין והדיחה אותה בתום שעה ו-39 דקות עם 4:6, 5:7. ז'נג השיגה שלושה אייסים וניצלה את כל שלוש נקודות השבירה שהשיגה, תוך שהיא חובטת ל-37 ווינרים לעומת 21 של הפולנייה המאוכזבת.

סאיסאי ז'נג טניסאית סינית. רויטרס
37 ווינרים. ז'נג/רויטרס

מארין ציליץ' עבר משוכה קשה מאוד בדמותו של גריגור דימיטרוב, עם ניצחון 1:6, 4:6 תוך שעה וחמש דקות בלבד. ג'ו ווילפריד צונגה רשם קאמבק אדיר, כשחזר מפיגור מערכה ושבירה במצב של 5:4 לניצחון 6:4, 5:7, 3:6 על מאלק ג'זירי המרוקאי. ז'יל סימון המדורג 15 בטורניר העפיל לסיבוב השני בתום משחק לא קל מול בורנה צ'וריץ' הקרואטי. הצרפתי ניצח 4:6, 6:7 (1) בתום שעתיים ו-11 דקות. בהמשך גאל מונפיס דילג מעל ואשק פוספיסיל והרשים מאוד עם ניצחון 1:6, 3:6 על ואשק פוספיסיל הקנדי תוך שעה וחמש דקות בלבד.

קרלה סוארס נבארו, המדורגת 12 בעולם, גברה בשלוש מערכות על אנה איבנוביץ' שממשיכה לאכזב. קריסטן פליפקנס הבלגית הפתיעה וגברה 6:4, 3:6, 6:7 (5) על ונוס וויליאמס במשחק דו צדדי ומרתק שארך קרוב לשלוש שעות. האמריקאית הוותיקה כבר הייתה במצב של נקודת שבירה לזכותה ב-1:4 במערכה השלישית והמכרעת, אך פליפקנס לא ויתרה וכמו במשחק כולו נלחמה, החליפה שבירות עם ונוס ולבסוף אף הגישה לניצחון במשחק, אך נגררה לשובר שוויון, שם המשיכה במומנטום ועלתה לשלב הבא.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
קרלה סוארס נבארו טניסאית ספרדייה. רויטרס
ניצחון גדול על איבנוביץ'. סוארס נבארו/רויטרס

ג'יני בושאר הקנדית לא התקשתה במיוחד מול סלואן סטיבנס האמריקאית, ועלתה לסיבוב השני עם 3:6, 3:6 תוך שעה ו-14 דקות. בושאר שברה כבר את משחק ההגשה הראשון של סטיבנס ושמרה על המשחקונים שלה עד לניצחון במערכה הראשונה. גם את השנייה פתחה עם שבירה מהירבה והוסיפה אחת נוספת היישר לניצחון במשחק כולו. בסיבוב הבא היא צפויה לפגוש את אנג'ליק קרבר המדורגת שנייה בטורניר, שתפגוש את מריאנה דוקה.

טניסאית קנדית ג'יני בושאר. רויטרס
לא התקשתה. בושאר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully