וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע בסיבוב השני באולימפיאדת ריו אחרי ניצחון על דז'ומהור: "שמח לנצח"

הטניסאי הישראלי גבר על דאמיר דז'ומהור 4:6, 4:6 בסיבוב הראשון וטיפס לשלב הבא במשחק שכלל גם תקרית מביכה עם המאמן של הבוסני. הופעה מצוינת של הישראלי בהופעת הבכורה שלו במשחקים אולימפיים: "מקווה רק לטוב". היריב הבא: דויד גופן או סם גרות'

הטניסאי הישראלי דודי סלע. GettyImages
ניצחון במשחק הבכורה משחקים האולימפיים. דודי סלע/GettyImages

דודי סלע ניצח הלילה (בין שבת לראשון) 4:6, 4:6 את דאמיר דז'ומהור הבוסני ועלה לסיבוב השני בטורניר הטניס האולימפי בריו דה ז'ניירו. הישראלי שמדורג 65 בעולם, רשם הופעת בכורה מוצלחת מאוד במשחקים האולימפיים והשלים את העבודה בצורה חלקה נגד היריב שממוקם 11 שלבים מתחתיו בדירוג העולמי. היריב הבא של דודי יהיה המנצח במשחק בין דויד גופן הבלגי לסם גרות' האוסטרלי. השניים ייפגשו מחר.

סמוך לאחר תחילת המערכה השנייה ארעה תקרית מביכה ומוזרה: דז'ומהור עצר את המשחק וטען בפני השופט שמקללים אותו מכיוון היציע. מאמנו של הבוסני קם בכעס וניגש ליציע במטרה להתעמת עם הצופים הבודדים והמשחק הופסק לכחמש דקות. סלע לא התערב, שמר על ריכוז וידע לייצר מומנטום ולנצח.

דודי סלע הנרגש אמר בסיום: "שיחקתי טוב בסט הראשון, בסט השני קצת פחות. ראיתי שאני מתחיל לנצח וקצת התחלתי לחשוב, שיחקתי פחות אגרסיבי. אני מאוד שמח לנצח את המשחק הראשון שלי במשחקים האולימפיים, מקווה רק לטוב".

על הכאבים בידו הוסיף: "תמיד זה קורה לי בגביע דיוויס, שאני מייצג את ישראל אז אני מחזיק את המחבט חזק מדי ואז האצבעות נדבקות לי למחבט, אבל זה תמיד משתחרר אחרי המשחק ראשון".

דאמיר דז'ומהור טניסאי בוסני. AP
הקאמבק שלו בסט הראשון נבלם. דז'ומהור/AP

מערכה ראשונה

סלע פתח נפלא את המשחק ושבר במשחקון הראשון את הבוסני על האפס. אחרי ששמר בקלות המשיך במגמה ושבר שוב מבלי לאבד נקודה בדרך ליתרון 0:3. הבוסני עלה על הלוח רק במשחקון החמישי כששמר בפעם הראשונה על חבטות ההגשה שלו. שני השחקנים שמרו על ההגשות שלהם, אבל במצב של 2:5 לטובתו, דודי איבד את המומנטום. דז'ומהור חזר ל-5:4, אבל הישראלי התעשת וניצח 4:6.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

מערכה שנייה

גם את המערכה השנייה פתח הישראלי נהדר ושבר במשחקון הפתיחה. בניגוד למערכה הראשונה, הפעם הבוסני התעשת במהרה, שבר ושמר על הגשותיו בדרך ליתרון 1:2. בפתיחת המשחקון הרביעי התלונן דז'ומהור כי גורמים כלשהם ביציע מקללים אותו, ומאמנו ניגש לאזור כדי להתעמת איתם - התקרית הזו הסתיימה רק אחרי כמה דקות ובוודאי לא עזרה לבוסני. המשחק המשיך להיות צמוד, אבל בפיגור 4:3, דודי ניצח שלושה משחקונים רצופים והשלים ניצחון מצוין במשחק כולו.

  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully