וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי לוסטיג: "ציפינו ששטילוב יילחם על מקום בגמר"

מנכ"ל הוועד האולימפי סיפר על האכזבה מאי העלייה של המתעמל הישראלי לגמר הקרקע: "לא היה במיטבו היום". על התקרית עם המשלחת הלבנונית: "חוסר מחשבה של הוועדה המארגנת". דני אורן, יו"ר היחידה לספורט הישגי: "אנחנו במסע ארוך"

מערכת וואלה!

המשלחת הישראלית למשחקי ריו 2016 פתחה היום (שבת) ברגל שמאל את הופעותיה במשחקים. שירה ראשוני הודחה כבר בקרב הראשון שלה בטורניר הג'ודו, השחיינים - גל נבו, עמית עברי ונבחרת השליחות, לא הצליחו להעפיל לסיבוב הבא, אך יותר מכל אכזב אלכס שטילוב שלא העפיל לגמר בתרגיל הקרקע בהתעמלות מכשירים.

גילי לוסטיג מנכ"ל הוועד האולימפי עם דני אורן הוועד האולימפי. יניב טוכמן, מערכת וואלה!
מאוכזבים. גילי לוסטיג ודני אורן/מערכת וואלה!, יניב טוכמן

"ללא צל של ספק ציפינו שאלכס שטילוב ילחם על מקום בגמר, יותר בתרגיל הקרקע", סיפר גילי לוסטיג מנכ"ל הוועד האולימפי בשיחה עם עיתונאים, "רק לא מזמן הוא זכה במדליית ארד באליפות אירופה והוא ספורטאי עם הרבה ניסיון, מתעמל ענק, אחד הספורטאים הגדולים בהיסטוריה שלנו. הוא לא היה במיטבו היום, שפת הגוף שלו בתחילת התרגיל דיברה שהוא הפסיד את המקום בגמר. התוצאה שלו הייתה נמוכה ומאכזבת בשבילו, ההתנהלות שלו אחרי הייתה קשה לראות כי הוא עבר קריירה ארוכה אבל זה ספורט. הצפי היה שהוא יעפיל לגמר בתרגיל הקרקע".

לוסטיג הוסיף כי כבר העביר מסר מרגיע לשטילוב: "ניגשנו לאלכס באמצע התחרות כדי לעשות לו סימנים שאנחנו מחבקים אותו. דיברנו עם אדם וסרגיי כדי שיעבירו לו את המסר, ומשם המשכתי לבריכת השחייה".

גם דני אורן, יו"ר היחידה לספורט הישגי, התייחס לאכזבה עד כה: "יום ראשון מוצלח היה נותן דחיפה, אבל אנחנו במסע ארוך, זה רק יום ראשון מתוך 17 ימי אולימפיאדה. בנוגע לשירה הייתה החלטה גבולית מאוד על פי אנשי המקצוע, אני מאמין שיש לנו ספורטאים מנוסים, מחר יש לנו את גולן וגילי בג'ודו, שני בלוך באופניים, טומרקין ב-100 גב, כל אחד יעשה את המיטב, גם השליחות היו שתי מאיות מלשבור את השיא הישראלי. זה רק היום הראשון, זה לא טרגדיה, אנחנו ממשיכים הלאה, וככה נשדר ליתר חברי המשלחת".

המשלחת הישראלית ידעה אמש אירוע מכוער עם המשלחת הלבנונית, שלא אפשרה לאנשי המשלחת לעלות לאוטובוס המשותף בדרך לטקס הפתיחה: "זה יכול היה להמנע, חוסר מחשבה של הוועדה המארגנת", הסביר לוסטיג את אשר קרה, "כל הכפר האולימפי הונע לאצטדיון המארקנה באוטובוסים ומצוותים את הנבחרות השונות באוטובוסים. הוועדה המארגנת משום מה ציוותה אותנו ביחד עם נבחרת לבנון שהייתה אולי עם עשרה ספורטאים. שאלתי את אנשי הביטחון אם יש לנו מניעה, אמרו לנו שלא, רצינו לעלות לאוטובוס, והנהג סגר את הדלת בהוראה של ראש המשלחת הלבנונית ולא נתנו לנו יותר להתקרב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully