וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המוטציה של ריו": בריטניה מחזיקה אצבעות לאדם פיטי לקראת הגמר

השחיין לא שבע אחרי שקבע שיא עולם ב-100 מטר חזה: "אני שומר את הכי טוב לבסוף", ומתקשה להתמודד עם התהילה הפתאומית: "למי הקהל מריע?". בריטניה מפנטזת על זהב אחרי 28 שנה

מערכת וואלה!

הכוכב הגדול של יום המשחקים הראשון באולימפיאדה היה ללא ספק אדם פיטי. השחיין הבריטי קבע שיא עולם במוקדמות 100 מטר חזה עם 57.55 שניות, ודילג לגמר בקלות עם התוצאה השנייה בטיבה בהיסטוריה, 57.98. פיטי בן ה-21, שיאן העולם ב-50 מטר חזה ו-100 מטר חזה, מכוון כעת למטרה אחת ויחידה: מדליה ראשונה לשחיין בריטי אחרי בצורת של 28 שנים. פרשן BBC סטיב פרי הכתיר אותו לאחר ההעפלה לגמר ל"הענק הירוק רק ללא הצבע", והוסיף ש"נראה שיש לו יותר שרירים מלאדם ממוצע, הוא נראה עד עכשיו כמו מוטציה".

פיטי עצמו, אגב, נראה מופתע מכל ההמולה סביבו. "למי הם מריעים?", תהה כשיצא מהבריכה אחרי ששבר את שיא העולם שהוא עצמו קבע. "אני נמצא בעמדה וטובה מאוד כדי לעשות משהו מיוחד, אבל לא אקח שום דבר כמובן אליו. אני מודע לכך שדבר לא יבוא לי בקלות". פיטי טען ש"עדיין יש לי עוד כוחות להתעלות, עוד לא סיימתי. אני שומר את היכולת הכי טובה שלי לגמר". פיטי יתחרה הלילה ב-4:00 בגמר ה-400 מטר מעורב אישי, ויקווה לנסות לשבור שוב את שיא העולם.

עוד בנושא:
וזו רק ההתחלה? מיקי חליקה מנתח את השיאים המדהימים בבריכה
שיא עולם להושו, ארה"ב וקייטי לדקי הפסידו בגמר 4X100 חופשי

השחיין הבריטי אדם פיטי. GettyImages
כבש את הבריכה בסערה. פיטי/GettyImages
השחיין הבריטי אדם פיטי. GettyImages
השחיין הבריטי אדם פיטי/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • אדם פיטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully