וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום 3 בריו: שגיא מוקי רוצה מדליה, השייטים נכנסים לתחרות

הג'ודוקא ינסה לעלות על הפודיום בקטגוריה עד 73 ק"ג (מ-16:00), שחר צוברי ומעיין דוידוביץ' ישתתפו בשיוטים הראשונים, גל נבו שוב בפעילות בבריכה וסרגיי ריכטר בתחרות ראשונה בקליעה

מערכת וואלה!

יום התחרויות השלישי באולימפיאדת ריו 2016 ייצא לדרך מחר (שני) בשעות הצהריים ויימשך אל תוך הלילה, כאשר חמישה ישראלים יהיו בפעילות: אחד בג'ודו, אחד בשחייה, שניים בשייט ואחד בקליעה.

seperator

ג'ודו:

שגיא מוקי, אחת התקוות של ישראל למדליה, ינסה לעשות זאת במשקל עד 73 ק"ג. הוא יתחיל היישר מהסיבוב השני, שם יפגוש את הסלובני רוק דרקסיץ'. אם יעבור, בסיבוב הבא יחכה לו יריב מגרמניה או האיטי. התחרויות בג'ודו ייצאו לדרך ב-16:00 שעון ישראל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שגיא מוקי נבחרת הג'ודו. מגד גוזני
תהיה מדליה? מוקי/מגד גוזני

קליעה:

סרגיי ריכטר יתחרה בתחרות הראשונה שלו מתוך שתיים בריו, ירי ברובה אוויר מ-10 מטרים. המוקדמות ייצאו לדרך ב-15:00 שעון ישראל ואם ריכטר יעפיל לגמר, הוא יתחרה שוב ב-18:00.

seperator

שחייה:

גל נבו יקבל עוד צ'אנס, הפעם במוקדמות ל-200 פרפר (19:25). חצי הגמר, אם וכאשר, יהיה ב-5:09. אנדי מורז החולה נמחקה מהמשחה ל-200 מטרים חופשי לנשים ותתמקד במשחים אחרים.

גל נבו. יוסי ציפקיס
עוד סיבוב במים. נבו/יוסי ציפקיס

שייט:

ב-19:00 יפתחו שני שייטי הניל פרייד של ישראל, שחר צוברי בגברים ומעיין דוידוביץ' בנשים, את התחרויות שלהם עם השיוט הראשון. במהלך היום ייערו שלושת השיוטים הראשונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully