וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במשלחת ישראל סיפרו: ראש משלחת לבנון ננזף על "תקרית האוטובוס"

על פי אנשי המשלחת, בוועד האולימפי זימנו את ראש המשלחת הלבנונית והבהירו לו כי המשלחת שלו מוזהרת וכי מקרה נוסף, אם יתרחש, לא יעבור לסדר היום. השרה רגב: "מברכת על הטיפול"

מערכת וואלה!

בווידיאו: מתוך המשדר האולימפי היומי

תקרית האוטובוס שאירעה רגע לפני טקס פתיחת המשחקים האולימפיים בריו מסרבת לדעוך. ראשי הוועד האולימפי הבינלאומי מסרו היום (ראשון) לראשי המשלחת הישראלית בריו כי הם זימנו לשימוע את ראש המשלחת הלבנונית והבהירו לו כי המשלחת שלו מוזהרת וכי מקרה נוסף, אם יתרחש, לא יעבור לסדר היום. להגנתו, ראש המשלחת הלבנונית טען כי הייתה זו אי הבנה.

עוד בנושא:

מה קרה לישראלים? משדר אולימפי מיוחד לסיכום היום הראשון בריו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מקרה לא נעים. משלחת ישראל בטקס הפתיחה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שרת הספורט מירי רגב מסרה: "אני מברכת את הוועד האולימפי העולמי על הטיפול בהתנהגות הבזויה והאנטישמית של המשלחת הלבנונית. אני מצפה שברוח זו הוא יפעל בכל גילוי של אנטישמיות והדרה כנגד ספורטאים ישראלים בתחרויות ברחבי העולם. אני מודה ליגאל כרמי על שיתוף הפעולה והגיבוי לספורטאים שלנו".

בליל שישי, רגע לפני שהמשלחות צעדו לתוך אצטדיון המרקאנה בטקס הפתיחה, ביקשה המשלחת הישראלית לעלות לאוטובוס אליו נשלחה על ידי המארגנים. משלחת לבנון כבר הייתה על האוטובוס וראש המשלחת שלה מנע בגופו את עלייתם של הישראלים ואף התגאה בכך לאחר הטקס, בעוד הישראלים נשלחו לאוטובוס חלופי, מה שעורר זעם בקרב חברי המשלחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully