וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוצאה חלשה לטומרקין ב-100 חזה: "הסתכלתי על השעון ולא האמנתי"

השחיין הישראלי קבע 54.66 שניות במוקדמות, סיים במקום ה-27 הכללי ולא עלה לחצי הגמר. עמית עברי לא הצליחה לעלות לחצי הב-100 חזה וסיכמה: "לא חושבת שמישהו מהספורטאים מרגיש לחץ"

יעקב טומרקין שחיין ישראלי. אסף קליגר, מערכת וואלה!
רחוק מאוד משיאו האישי. טומרקין/מערכת וואלה!, אסף קליגר

אחרי התוצאות הבינוניות של היום הראשון בבריכה, שחייני ישראל זינקו הערב (ראשון) לכמה מקצי מוקדמות נוספים ושוב אכזבו והתאכזבו.

seperator

מוקדמות 100 מטר גב גברים

יעקב טומרקין שחה במקצה השלישי וקבע תוצאה לא טובה של 54.66 שניות - רחוק מאוד משיאו הישראלי שעומד על 53.77 שניות. טומרקין סיים במקום השישי במקצה שלו וכנראה לא יעלה לחצי הגמר. אגב, המקצוע החזק של טומרקין הוא 200 מטר גב - מקצוע בו הוא העפיל לגמר באולימפיאדת לונדון וזכה במדליית כסף באליפות אירופה השנה. הוא ינסה לרשום הצלחה גדולה יותר במקצוע הזה.

טומרקין סיכם: "אני מאוד מאוכזב, הסתכלתי על השעון בסיום המשחה ולא יכולתי להאמין, אני בכושר טוב ולכן ציפיתי מעצמי ליותר, גם במשחה הזה ל-100 מטר. גם בלונדון התחלתי פחות טוב ב-100, ולכן לא צריך להשליך מהתוצאה הזאת ל-200. שחייה זה ספורט מדיד, ואני יודע שאני בכושר טוב. משהו באותו רגע במשחה לא עבד. היו לי תוצאות מאוד מהירות במים בימים האחרונים, ובגלל זה התאכזבתי לראות את התוצאה הזאת. 200 מטר זה משחה שונה, פחות ספרינט, שם יהיה לי יותר נוח, שם זה המשחה החזק יותר שלי".

טומרקין התייחס לתוצאות המאכזבות של נבחרת השחייה עד כה: "באמת לא עשינו עדיין משהו שמתקרב כל אחד לשיא שלו, אבל אנחנו רק ביום השני של התחרות. אני משוכנע שאנחנו נשתפר. לחץ מיוחד של האולימפיאדה? בסופו של דבר זו אותה בריכה ואותם מים, לא צריך לחפש תירוצים. אולי אתם לא יודעים, אבל לכל ספורטאי יש גם ימים פחות טובים והימים האלה לא מסוקרים. פתאום באולימפיאדה כולם שומעים ורואים".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
יעקב טומרקין שחיין ישראלי. אסף קליגר, מערכת וואלה!
"ב-200 מטר יהיה לי יותר נוח". טומרקין/מערכת וואלה!, אסף קליגר

מוקדמות 100 מטר חזה נשים

עמית עברי, שאתמול לא הבריקה ב-200 פרפר, הייתה חלשה גם במשחה ל-100 גב וסיימה רק במקום השישי במקצה השלישי. הזמן שלה - 1:09.42 דקות - היה רחוק מאוד משיאה האישי (1:07.74 דקות) והיא סיימה במקום ה-29 הכולל (מתוך 43) ולא עלתה לחצי הגמר.

"אני מאוכזבת, אבל עם הפנים קדימה", אמרה עברי בסיום, "יש לי כמה ימים לנוח, ואני מקווה לעשות את המירב ב-200 חזה. אני יוצאת מאוכזבת, הרגשתי שזה המשחה החזק שלי, עבדתי מאוד קשה על החזה בשנתיים האחרונות, זה המשחה שהביא אותי לפה, אבל עשיתי את המירב שהיה לי. לא ריאלי שב-200 חזה אגיע לחצי הגמר, התחריתי בו מעט מאוד. המטרה שלי תהיה שיא אישי ושיא ישראלי".

עברי נשאלה אם השופעה מחוסר ההצלחה של המשלחת עד עתה, ואמרה: "אני חושבת שכל אחד מאוד ממוקד במטרות שלו. בסל הכל אנחנו ספורטאים, ועושים את זה כל כך הרבה פעמים ומצליחים להתנתק. לדעתי הציפיות שיש לנו מעצמנו, הרבה יותר גבוהות מכל הלחץ שיש מסביב. אני אישית שלא חושבת שמישהו מהספורטאים מרגיש את הלחץ, ואנחנו עושים את המירב כדי להפיק מעצמנו את הכי טוב שאנחנו יכולים, ברמת תחרות גבוהה כל כך".

עמית עברי שחיינית ישראלית. אסף קליגר, מערכת וואלה! NEWS
עוד אכזבה. עברי/מערכת וואלה! NEWS, אסף קליגר
seperator

מוקדמות 100 מטר גב נשים

אנדי מורז החולה פרשה מהמשחה הזה. קתלין בייקר האמריקאית סיימה עם הזמן הטוב ביותר, 58.84 שניות. קטינקה הוסו, שכיכבה אתמול, עלתה לחצי הגמר מהמקום החמישי עם 59.13.

seperator

מוקדמות 200 מטר חופשי גברים

יאנג סון הסיני סיים עם הזמן הטוב ביותר, 1:45.75. פול בידרמן הגרמני רשם 1:45.78, צ'ד לה קלו הדרום אפריקאי שחה בזמן של 1:45.89 וכולם כמובן עלו לגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully