וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס אולימפי: נובאק דג'וקוביץ' הודח, דודי סלע יפגוש את גופן

דל פוטרו (145 בעולם) רשם את הפתעת הטורניר כאשר הדיח את המדורג ראשון בעולם 6:7, 6:7. הבלגי ניצח ויפגוש את המחבט הראשון של ישראל. האחיות וויליאמס הפסידו לראשונה בטורניר אולימפי

טורניר הטניס האולימפי בריו דה ז'ניירו נכנס היום (שני) ליומו השני, עם משחקים נוספים בסיבוב הראשון אצל הגברים ואצל הנשים, שסיפקו לא מעט הפתעות.

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ'. רויטרס
מי היה מאמין? דג'וקוביץ'/רויטרס

גברים

ההפתעה הגדולה הגיעה מכיוונו של הראשון בעולם, נובאק דג'וקוביץ', שהודח בידי חואן מרטין דל פוטרו הארגנטינאי במשחק צמוד מאוד. המדורג 145 ניצח 6:7 (4), 6:7 (2). במערכה הראשונה, שנמשכה כמעט שעה ורבע, כל אחד שמר על ההגשות שלו עד לשובר השוויון, שם התעלה הארגנטינאי. במערכה השנייה נמשכה המגמה, שוב דל פוטרו משך לכיוון שובר השוויון וסגר העפלה לשלב הבא עם הישג יוצא מן הכלל. הוא יפגוש את ז'ואאו סוסה מפורטוגל.

אנדי מארי, 2 בטורניר ובעולם, דילג מעל ויקטור טרויצקי הסרבי עם 3:6, 2:6, במשחק שארך פחות משעה וחצי. מארי שמגן בריו על תוארו האולימפי מלפני ארבע שנים, ישחק נגד חואן מונאקו בסיבוב הבא.

רפאל נדאל טייל לעבר השלב השני במשחקו הראשון מאז פרש בסיבוב השלישי של רולאן גארוס לפני כחודשיים וחצי. הספרדי ממש לא התקשה מול פדריקו דלבוניס הארגנטינאי עם 2:6, 2:6 תוך שעה וחצי והוא יפגוש בסיבוב הבא את אנדראס ספי האיטלקי.

דויד פרר שמדורג שביעי, הביס את דניס איסטומין 1:6, 2:6 והוא ישחק בסיבוב השני נגד ייבגני דונסקוי הרוסי שעלה כבר אתמול.

דויד גופן הבלגי ניצח 4:6, 2:6 את סם גרות' מאוסטרליה ויהיה יריבו של דודי סלע בסיבוב השני.

תוצאות נוספות:

ז'יל מולר (לוקסמבורג) - ייז'י יאנוביץ (פולין) 7:5, 1:6, 6:7
רוברטו באוטיסטה אגוט (ספרד) - אנדריי קוזנצוב (רוסיה) 7:6, 2:6 (קוזנצוב פרש)
תומס בלוצ'י (ברזיל) - דסטין בראון (גרמניה) 6:4, 4:5 (בראון פרש)

סרינה וויליאמס טניסאית אמריקאית. רויטרס
הצליחה ביחידות, פישלה בזוגות. סרינה/רויטרס

נשים

סרינה וויליאמס שמדורגת ראשונה, גברה על דריה גברילובה האוסטרלית 4:6, 2:6. האמריקאית הוותיקה זכתה בטורניר היחידות בלונדון ורוצה לעשות זאת בפעם השנייה ברציפות. במשפחתה יכולים לחייך אחרי ההדחה של ונוס וויליאמס ביום המשחקים הראשון. היריבה הבאה של סרינה תהיה אליז קורנה (צרפת).

אבל סרינה לא הייתה רק בצד המנצח היום, אחרי שהיא ואחותה הגדולה הפסידו בסיבוב הראשון של טורניר הזוגות ללוסי ספראובה וברברה סטריצובה הצ'כיות. מדובר בהפתעה גדולה שכן ונוס וסרינה זכו בטורניר הזוכות באולימפיאדות ב-2000, 2008 ו-2012.

אנג'ליק קרבר שמדורגת שנייה, עבדה קשה עד שגברה על מריאנה דוקווה הקולומביאנית 3:6, 5:7. סבטלנה קוזנצובה (8, רוסיה) ניצחה את שיאנג וואנג הסינית 1:6, 6:4, 0:6.

גרבינייה מוגורוסה הספרדייה הייתה אמורה לפגוש בשלב הראשון את ילנה יאנקוביץ', אך קיבלה מתנה בדמות הפרישה של הסרבית לפני המשחק והתמודדה במקום זה עם אנדראה מיטו מרומניה. המדורגת 4 בעולם לא התקשתה וניצחה 2:6, 2:6 תוך שעה ו-13 דקות. בסיבוב השני תפגוש את נאו היבינו היפנית.

קרוליין ווז'ניאקי הדנית לא התקשתה להעפיל לשלב השני עם 2:6, 2:6 על לוסי ראדקה הצ'כית תוך שעה ורבע והיא תפגוש שם את פטרה קביטובה. מיסאקי דוי היפנית גברה 3:6, 4:6 על ירוסלבה שבדובה מקזחסטן ותפגוש בשלב השני את סמנתה סטוסור (אוסטרליה).

תוצאה נוספת:

פטרה קביטובה (צ'כיה) - טימאה באבוס (הונגריה 1:6, 2:6

טניסאית ספרדייה גרבינייה מוגורוסה. רויטרס
קיבלה הנחה. מוגורוסה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully