וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל אולימפי: קרואטיה גברה על ספרד, ליטא ניצחה את ברזיל

אלופת אירופה הובילה במשך שלושה רבעים, אך ריצת 0:8 וחסימה גדולה של שאריץ' על גאסול בשניות הסיום העניקה לקרואטים ניצחון דרמטי 70:72. 76:82 לליטא, ניצחון קליל לארגנטינה

מערכת וואלה!

טורניר הכדורסל האולימפי אצל הגברים נמשך היום (ראשון) והפעם הגיע תורם של משחקי בית ב'. בטורניר שלושה בתים ובכל יום מתקיימים משחקים של אחד מהם.

שחקן נבחרת ליטא, מנטאס קלינייטיס, מול שחקן נבחרת ברזיל, אלכס גרסיה. AP
קלנייטיס מתגבר על אלכס גרסיה/AP

ברזיל - ליטא 82:76

אלפי הצופים בקריוקה ארנה התאכזבו לראות את הנבחרת שלהם נכנעת ליריבה האירופית העדיפה. ליטא פתחה יתרון דו ספרתי ברבע הראשון ועד המחצית דהרה ל-29:58. המשחק נראה גמור (35:65 במהלך הרבע השלישי) אבל בדקות הסיום המארחת חזרה לפיגור מינימלי 75:71, לפני שסגנית אלופת אירופה התעשתה והבטיחה ניצחון.מנטאס קלנייטיס הוביל את ליטא עם 16 נקודות ופאוליוס ינקונאס סיים עם 15. לאנדרו ברבוסה קלע 21 בנבחרת ברזיל.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
כדורסלן ספרדי פאו גאסול. רויטרס
נתן הצגה והפסיד. גאסול/רויטרס

קרואטיה - ספרד 70:72

מדליסטית הכסף מאולימפיאדת לונדון פתחה את הופעותיה בריו ברגל שמאל. ריצת 0:9 ספרדית ברבע הראשון בזכות פאו גאסול הבלתי נגמר (26 נקודות) וניקולה מירוטיץ' (19) שמה את הקרואטים בעמדת הרודפים, שהיו בפיגור 21:13 בסיום הרבע הראשון. ברבע השני ההפרש כבר הגיע ל-11 קרואטיה בראשות בוגדן בוגדנוביץ' (23 נקודות) צימקה לשש בלבד במחצית. ברבע השלישי התסריט חזר על עצמו, כאשר הספרדים כבר הובילו ב-14 אך הסתפקו ביתרון שבע בלבד בירידה להפסקה, ושילמו על כך כאשר דקות טובות של קרואטיה בפתיחת הרבע המכריע העבירו את היתרון לצד שלה עם ריצת 0:8. מאותו רגע החלה נדנדה בה היתרון עבר מצד לצד, ובסופו של דבר נשאר אצל הקרואטים, הרבה בזכות חסימה גדולה של דריו שאריץ' על גאסול בשניות הסיום.

ארגנטינה - ניגריה 66:94

בשתי מילים: לא כוחות. אחרי רבע ראשון צמוד יחסית, לחצה ארגנטינה על הדוושה, ברחה ליתרון דו-ספרתי גדול ברבע השני ולמעשה סגרה את הסיפור. פאוסטו קמפאצו המלהיב הצטיין עם 19 נקודות, לואיס סקולה הוסיף 18 ומאנו ג'ינובילי הסתפק ב-12.

מאנו ג'ינובילי כדורסלן ארגנטינאי. GettyImages
קלי קלות. ג'ינובילי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully