וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בלוך סיימה במקום ה-48 במירוץ אופני הכביש בריו דה ז'ניירו

הישראלית בת ה-37 - הספורטאית המבוגרת במשלחת - עצרה את השעון על 4:02:59 שעות: "עמדתי במשימה שהייתה לי: לחצות את קו הסיום". אנה ואן דר ברגן ההולנדית זכתה במדליית הזהב

תחרות אופני כביש אולימפיאדת 2016. רויטרס
141 קילומטרים לאורך חופי ריו/רויטרס

שני בלוך סיימה הערב (ראשון) במקום ה-48 (מתוך 68) במירוץ אופני הכביש האולימפי בריו דה ז'ניירו. הישראלית בת ה-37 השתתפה במשחקים האולימפיים בפעם הראשונה בחייה ועצרה את השעון על 4:02:59 שעות - 11:32 דקות אחרי המנצחת ההולנדית אנה ואן דר ברגן.

הרוכבות יצאו אחר הצהריים למסלול באורך 141 קילומטרים, שהרבה ממנו נמתח לאורך חופי ריו דה ז'ניירו. לא פחות משמונה מתמודדות פרשו לאורך התחרות בגלל תאונות ותשישות, אבל בלוך ידעה לסיים את התחרות. אגב, אחת מהמתחרות, אנה ואן פלאוטן, נפגעה בראשה בצורה שנראתה חמורה והיא כנראה סובלת מזעזוע מוח.

ואן דר ברגן ההולנדית כאמור זכתה בזהב, הישג השיא שלה אחרי מדליות כסף בשני מקצועות שונים באליפות העולם לפני שנה. אמה יוהאנסון השבדית קטפה את מדליית הכסף - בדיוק כשם שעשתה באולימפיאדת בייג'ינג 2008. אליסה לונדו בורגיני האיטלקייה זכתה במדליית הארד.

בלוך אמרה: "אני מאושרת מהעובדה שהצלחתי לסיים את המירוץ. זה סיפוק עצום. אני מאושרת שהצלחתי לעמוד במשימה לחצות את קו הסיום. אני מאושרת עוד יותר וגאה לייצג את המדינה. אני מודה לאלוהים שניתנה לי הזכות הגדולה הזאת. עכשיו אני צריכה כמה ימים להתאושש מהמאמץ הגדול הזה. תודה לאלוהים, למשפחתי ולבנותי".

  • עוד באותו נושא:
  • שני בלוך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully