וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לחמש מדליות זהב? קונצרט של סימון ביילס באולם ההתעמלות

המתעמלת בת ה-19 סיפקה הצהרת כוונות במוקדמות, ניצחה בשלושה מתוך ארבעה מקצועות וסחטה תשואות מהקהל. שיאנית מדליות הזהב באליפויות עולם תוכל לזכות בחמש מדליות זהב בריו

סימון ביילס, מתעמלת אמריקאית. AP
הלהיבה את הצופים באולם ההתעמלות/AP

סימון ביילס, אגדה עוד בימי חייה, פתחה הלילה (בין ראשון לשני) את הופעותיה באולימפיאדת ריו 2016, עם תצוגה באולם ההתעמלות. ביילס בת ה-19 צברה את הציונים הגבוהים ביותר בשני המקצועות החזקים שלה - קרקע והקפיצות, והוסיפה את הציון הגבוה ביותר על הקורה. כל אלו גרמו כמובן לכך שהיא צברה את הציון הכללי הגבוה ביותר.

ביילס שצברה 10 מדליות זהב באליפויות העולם - יותר מכל מתעמלת אחרת בהיסטוריה - היא הפייבוריטית לזכייה בקרב רב, אבל גם בתרגילי הקרקע והקפיצות. היא מקווה לזכות גם עם חברותיה לנבחרת בתחרות הקבוצתית. הלילה היא כבר הלהיבה את הקהל כמה פעמים וזכתה לתשואות רמות.

בת ה-19 שעברה ילדות קשה וגודלה בעיקר על ידי סבה וסבתא, צברה ניקוד גבוה של 16.050 בקפיצות, 15.733 בקרקע ו-15.633 בקורה. במקבילים המדורגים היא הסתפקה במקום ה-13 הכללי (15.000) ולא עלתה לגמר.

ביילס צברה 62.336 נקודות וכאמור סיימה את המוקדמות עם הניקוד הגבוה ביותר. שתיים מגיבורות נבחרת ארה"ב בלונדון 2012, אלי רייזמן וגבי דגלאס, הגיעו למקומות 2 ו-3 בהתאמה. המשמעות היא שדגלאס שזכתה בקרב רב לפני ארבע שנים, לא תוכל להגן את תארה בגלל שרק שתי משתתפות מאותה מדינה רשאיות להופיע בגמר.


המסלול של ביילס לחמש מדליות זהב?

יום שלישי, 9.8: גמר קבוצתי
יום חמישי, 11.8: גמר קרב רב
יום ראשון, 14.8: גמר קפיצות
יום שני, 15.8: גמר קרקע
יום שני, 15.8: גמר קורה

סימון ביילס, מתעמלת אמריקאית. רויטרס
הפתעה על הקורה. ביילס/רויטרס
סימון ביילס, מתעמלת אמריקאית. רויטרס
יש עוד הרבה למה לחכות/רויטרס
סימון ביילס, מתעמלת אמריקאית. AP
סימון ביילס, מתעמלת אמריקאית/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully