וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרגיי ריכטר לא הצליח להעפיל לגמר בירי באקדח אוויר מעשרה מטרים

הקלע הישראלי התחרה במקצוע החזק ביותר שלו, אך נותר מחוץ לשמינייה שעלתה: "תחרות לא מספיק טובה, האשמה היא עליי". ריכטר סיים עם תוצאה כוללת של 623.8 ובמקום ה-14 בסך הכול

סרגיי ריכטר קלע. הוועד האולימפי,
מחוץ לגמר. ריכטר/הוועד האולימפי

סרגיי ריכטר לא הצליח להעפיל היום (שני) לגמר תחרות הקליעה באקדח אוויר מעשרה מטרים. ריכטר סיים את המוקדמות עם תוצאה של 623.8, שהותירה אותו מחוץ לשמינייה הראשונה במקצוע החזק ביותר שלו. הוא סיים במקום ה-14 במוקדמות בסך הכול, מרחק 1.7 נקודות בלבד ממקום בגמר. ריכטר יתחרה גם בירי ברובה חופשי מ-50 מטרים במצב שכיבה, ביום שישי ב-15:00.

עם סיום התחרות אמר ריכטר לערוץ הספורט: "תחרות לא מספיק טובה. לא ציפיתי שאני אגיד משהו כזה. כמובן שאני מאוכזב, אין מה לעשות. אחרי רגע כזה, צריך לפחות 12 שעות כדי לעכל. הכנה של הרבה שנים וזה לא הצליח. ממשיכים הלאה. מה שהפריד ביני לבין הגמר היה המקבץ השני שהרס. אני הרסתי אותו. לא הייתי רחוק, אבל אני לא בתוך הגמר. זו אכזבה, חד משמעית. לא קמתי בבוקר עם מחשבות על מה שקרה, אני לא כל כך מעודכן גם. עכשיו אלך לכפר האולימפי ואתעדכן. ההופעה היא שלי, לא הצלחתי והאשמה עליי ולא על שאר הספורטאים. כמובן שכיוונתי לזהב, גם בעתיד אכוון. יש עוד לי עוד מקצוע, אני לא מועמד בו, אבל אעשה את המקסימום".

במקבץ הראשון שלו סיים ריכטר עם תוצאה של 103.8 מתוך 109 נקודות אפשריות. לצערו של הקלע הישראלי, במקבץ השני הוא נחלש וסיים עם תוצאה של 102.4 בלבד. לשמחתו של ריכטר, המקבץ הבא כבר היה הרבה יותר טוב והסתיים עם תוצאה של 105.1. בתום שלושה מקבצים, חצי תחרות, הוא עמד על תוצאה של 311.3 נקודות.

ריכטר התקדם לחלק השני של התחרות מבחינתו וסיים את המקבץ הרביעי עם תוצאה של 103.7, נפילה לעומת המקבץ השלישי. התוצאה הזו הרחיקה אותו משמעותית מהעפלה לגמר, כאשר כרגע הוא עם 415.0 נקודות בסך הכול.

במקבץ החמישי רשם ריכטר 104.7 נקודות והגיע ל-519.7 נקודות בסך הכול עד כה. במקבץ האחרון הוא סיים עם תוצאה של 104.1 ובסך הכול, סיים את המוקדמות עם 623.8 ובלי הכרטיס לגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully