וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס אולימפי: סרינה ודל פוטרו בסיבוב הבא, קרבר גברה על בושאר

האמריקאית הזיעה, אך גברה 6:7, 2:6 על אליז קורנה בדרך לסיבוב השלישי. הארגנטינאי המשיך במומנטום ועבר את סוסה הפורטוגלי, המשחק נעצר בעקבות מהומות בין אוהדים. גם נישיקורי עלה. הגרמניה ניצחה את הקנדית, הפסד לדג'וקוביץ' גם בזוגות

אוהדים של הטניסאי מרטין דל פוטרו. רויטרס
האוהדים של דל פוטרו חוגגים בסיום/רויטרס

טורניר הטניס במסגרת המשחקים האולימפיים בריו 2016 נמשך היום (שני) עם הסיבוב השני בגברים ובנשים.

מי שעמד במרכז העניינים הוא כמובן חואן מרטין דל פוטרו, שהצליח להדיח את המדורג ראשון, נובאק דג'וקוביץ' בסיבוב הראשון. היום הארגנטינאי עבר למשוכה הבאה והצליח לגבור על ז'ואו סוסה הפורטוגלי בשלוש מערכות, 3:6, 6:1, 3:6. במהלך המשחק, נרשמה תקרית לא נעימה כאשר אוהדים ברזילאים שרקו בוז לשחקן הארגנטינאי. לאחר מכן המשחק אף נעצר כאשר שני אוהדים, אחד ברזילאי ואחד ארגנטינאי שהגיע לתמוך בטניסאי, החליפו מהלומות ביניהם לפני שהורחקו על ידי כוחות האבטחה מחוץ לאצטדיון.

קיי נישיקורי היפני כמעט והסתבך בסיבוב השני של הטורניר האולימפי מול המדורג 75, ג'ון מילמן האוסטרלי, שפתח טוב והצליח למתוח את יריבו עד לרגעי הסיום שהגיעו לשובר שוויון, אך נישיקורי המנוסה ידע להתעלות וניצח בסופו של דבר 6:7, 4:6.

במשחק נוסף, רוברטו באוטיסטה אגוט הספרדי ניצח את האיטלקי פאולו לורנצי, 2:6, 6:7 (2). גם ז'יל מולר הלוקסמבורגי העפיל לסיבוב השלישי, לאחר שניצח בשתי מערכות 3:6, 4:6 את ג'ו ווילפרד צונגה, המדורג חמישי בטורניר ותשיעי בעולם, שסיים את דרכו בשלב מוקדם מאוד..

גם מרין צ'יליץ' העפיל לסיבוב הבא עם 3:6, 4:6 על ראדו אלבוט. המדורג 13 בטורניר פיליפ קולשרייבר, שנפצע במהלך משחק הזוגות שלו אתמול, נאלץ לפרוש גם מהיחידים ולכן אנדריי מרטין הסלובקי עלה לסיבוב השלישי. טרו דניאל היפני, שמדורג 117 בעולם והדיח בסיבוב הראשון את ג'ק סוק האמריקאי, הצליח לעלות לסיבוב השלישי אחרי שניצח 4:6, 5:7 את קייל אדמונד הבריטי, המדורג 81. בשלב הבא ישחק היפני מול דל פוטרו.

גאל מונפיס, המדורג 11 בעולם, הצליח לעשות את שלו ולעלות לשמינית הגמר כשהוא שובר את הלב לאוהדים המקומיים עם 2:6, 4:6 מול דוטרו סילבה הברזילאי (95 בעולם).

אחרי שהודח במפתיע מטורניר היחידים, נובאק דג'וקוביץ' נפרד מהטורניר האולימפי עם הפסד נוסף בזוגות. נולה ובן זוגו ננאד זימוניץ' נכנעו לצמד הברזילאי מרסלו מלו וברונו סוארס 6:4,6:4.

סרינה וויליאמס טניסאית אמריקאית. GettyImages
בשיניים. סרינה חוגגת/GettyImages

אצל הנשים הצליחה סרינה וויליאמס להעפיל לסיבוב השלישי , כשניצחה 6:7, 2:6 את אליז קורנה הצרפתייה. סרינה התקשתה מאוד במערכה הראשונה שהגיעה לשובר שוויון, במהלכו נשארה עם רגליים על הקרקע, שמרה על ריכוז והצליחה, בשיניים, לרשום 0:1 במערכות. אחרי ששחררה אנחת רווחה, עלתה למערכה השנייה המדורגת ראשונה בעולם כמו מלוע של תותח, לא הסתכלה לאחור, רשמה 2:6 מרשים וניצחה במשחק כולו בדרך לסיבוב השלישי של הטורניר האולימפי בריו.

פטרה קביטובה, המדורגת 14 בעולם, הצליחה לנצח 2:6, 4:6 את קרוליין ווזניאקי בדרך לסיבוב השלישי אחרי שעה ועוד 38 דקות. הצ'כית תתמודד בשלב הבא נגד המנצחת בין קטיה מקארובה הרוסייה לאנה קרולינה שמידלובה הסלובקית. במשחק מסקרן נוסף, אנג'ליק קרבר הגרמניה הצליחה לגבור ללא קושי מיוחד על הקנדית, יוג'יני בושאר. המערכה הראשונה היתה קשה יותר לקרבר, שבסופו של דבר הצליחה לשבור ולנצח 4:6. השניה כבר היתה קלילה יותר, בסיומה ניצחה הגרמניה 2:6 והצליחה להעפיל לסיבוב הבא. סמנתה סטוסור גברה על מיסאקי דוי היפנית, 3:6, 4:6 ועלתה גם לשלב הבא.

קרלה סוארס נבארו הספרדייה, המדורגת 12 בעולם, הצליחה גם היא לעלות לסיבוב השלישי. סוארס נבארו ניצחה 6:7 (5), 3:6 את אנה קוניוך הקרואטית (100). סוארס נבארו תשחק בסיבוב הבא נגד מדיסון קיז, המדורגת תשיעית בעולם, שהצליחה לנצח אחרי קרב אדיר של 3:16 שעות 5:7, 7:6 (4), 6:7 (5) את קיקי מלאדנוביץ' הצרפתייה (38).

מוניקה פואיג מפורטו ריקו (34 בעולם) עלתה לסיבוב השלישי עם 3:6, 2:6 מול אנסטסיה פאבליוצ'נקובה (19). דריה קסטקינה הרוסייה, המדורגת 27 בעולם, ניצחה 1:6, 4:6 את סאייסיי ז'אנג (63). טניסאית נוספת שהעפילה לסיבוב הבא היא אלינה סביטולינה האוקראינית, לאחר שניצחה 3:6, 6:1, 3:6 את הת'ר ווטסון הבריטית.

קירסטן פליפקנס, המדורגת 61 בעולם, עלתה גם היא לסיבוב השלישי. הבלגית הובילה 2:6 והצ'כית נאלצה לפרוש בגלל פציעה. ג'ו קונטה הבריטית, המדורגת 13, ניצחה בלי יותר מדי מאמץ 2:6, 3:6 את קרולין גרסיה בתוך שעה ועוד 33 דקות. לורה זיגמונד הגרמניה ניצחה 2:6, 4:6 את שואי זן הסינית.

גרבינייה מוגורוסה הספרדייה הנהדרת, המדורגת רביעית בעולם, ניצחה 1:6, 1:6 את נאו היבינו היפנית, המדורגת 75 בעולם. האיטלקית והמדורגת 21 בעולם, שרה אראני, עברה את הסיבוב השני עם 2:6 ו-2:6 על ברבורה סטריצובה הצ'כית, שמדורגת במקום ה-26, אחרי שעה וחצי.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ג'ו ווילפריד צונגה טניסאי צרפתי. רויטרס
אכזבה גדולה. צונגה/רויטרס
חואן מרטין דל פוטרו טניסאי ארגנטינאי. AP
דל פוטרו חוגג בטירוף/AP
לאורה זיגמונד טניסאית גרמנייה. רויטרס
זיגמונד חוגגת את הניצחון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully