וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעיין דוידוביץ' שביעית בתום היום הראשון, שחר צוברי במקום ה-16

שייטת הניל פרייד נהנתה מיום פתיחה מוצלח בתחרות שלה וסיימה את שלושת השיוטים הראשונים במקומות 5, 6 ושוב 6. המדליסט מבייג'ינג מתקשה עד כה וסיים במקומות 9, 17 ו-20

מעיין דוידוביץ' שייטת ישראלית (ימין). רויטרס
יום פתיחה טוב לדוידוביץ'/רויטרס

תחרויות השייט יצאו הערב (שני) לדרך במשחקים האולימפיים בריו, כאשר ביום השיוטים הראשון נערכו שלושה שיוטים גם אצל הגברים וגם אצל הנשים בדגם הניל פרייד, בו משתתפים ישראלים.

אצל הנשים, מעיין דוידוביץ' סיימה חמישית בשיוט הראשון. היא הובילה בשני המצופים הראשונים, אך לא הצליחה לשמור על המקום הראשון, שהלך לשארלין פיקו הצרפתייה. דוידוביץ' סיימה בזמן של 21:56 דקות, רחוקה 43 שניות מהפסגה.

בשיוט הבא של דוידוביץ' היא פתחה לא טוב והייתה רק תשיעית אחרי שלושה מצופים, אך שיפרה עמדות וסיימה עם המקום החמישי, בזמן של 25:35 דקות, 58 שניות מהמקום הראשון.

גם את השיוט השלישי היומי שלה סיימה דוידוביץ' שישית. היא הייתה חמישית בתום שני מצופים וירדה למקום התשיעי, לפני שהתאוששה ורשמה זמן של 26:12 דקות, 40 שניות אחרי פיקו הצרפתייה ששוב ניצחה.

בתום היום הראשון, דוידוביץ' שביעית בדירוג הכללי עם 11 נקודות (כרגע יורד לה אחד השיוטים בו סיימה שישי). היא רחוקה בתום יום אחד חמש נקודות מהמקום השלישי.

שחר צוברי. אורן קורנפלד, מערכת וואלה!
ינסה להשתפר ביום השני. צוברי/מערכת וואלה!, אורן קורנפלד

אצל הגברים, שחר צוברי סיים את השיוט הראשון במקום השמיני. צוברי הגיע למצוף הראשון כשהוא במקום השישי ושמר על המקום הזה גם במצוף הבא. בהמשך נפל צוברי למקום התשיעי, השתפר למקום החמישי ושוב צנח, למקום השמיני, שמעניק לו שמונה נקודות שליליות. הוא סיים בזמן של 19:04 דקות, רחוק 1:11 דקות מהמנצח, הבריטי ניק דמפסי.

השיוט השני של צוברי כבר היה הרבה פחות מוצלח והוא סיים אותו אי שם במקום ה-17. צוברי התחיל במקום ה-20 במצוף הראשון, עלה עד ל-13 במצוף השלישי, אך שוב נפל לאחור ורשם זמן של 23:56 דקות, בעוד דמפסי שוב מנצח, עם 20:01 דקות.

את השיוט השלישי שלו סיים צוברי בצורה עוד יותר גרועה, רק במקום ה-20, עם זמן של 26:04 דקות, כשלוש דקות וחצי רחוק מדוריאן ואן ריחסלברג. ניק דמפסי המשיך לשלוט בתחרות וסיים מקבץ יומי נהדר עם המקום השני.

נכון לסיום היום הראשון, צוברי במקום ה-16 הכללי עם 26 נקודות במאזנו (כרגע המקום ה-20 שלו נמחק). הוא רחוק תשע נקודות מהמקום העשירי, שמוביל לשיוט המדליות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully