וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל אולימפי: ארצות הברית הביסה את ונצואלה 69:113

האמריקאים ממשיכים לטייל וגם הנבחרת מדרום אמריקה לא היוותה יריב של ממש. ג'ורג' קלע 20, אנתוני עבר את ג'ורדן וטיפס למקום השלישי ברשימת קלעי כל הזמנים. צרפת הביסה 60:88 את סין

מערכת וואלה!

טורניר הכדורסל האולימפי בריו 2016 מתחיל להתחמם ואתמול (שני) יצא לדרך המחזור השני של בית א' בטורניר הגברים. אוסטרליה המשיכה את היכולת הנהדרת שלה כשהביסה את סרביה, ארה"ב טיילה כצפוי מול ונצואלה והצרפתים התאוששו מההפסד לאוסטרלים עם ניצחון קליל מול סין.

נאנדו דה קולו נבחרת צרפת. GettyImages
חגג על הסינים. נאנדו דה קולו/GettyImages

צרפת - סין 60:88

אחרי התבוסה המפתיעה במשחק הראשון שלה מול אוסטרליה, נבחרת צרפת החזקה התאוששה כצפוי על חשבון הסינים האומללים עם משחק שהיה צמוד רק ברבע הראשון, אך הטריקולור פתחו פער של 19 נקודות במחצית ולא הביטו לאחור. נאנדו דה קולו כוכבה של צסק"א מוסקבה הוביל את הטריקולור עם 19 נקודות, טוני פארקר ניווט עם שמונה אסיסטים ו-14 נקודות ותומא הרטל הוסיף 11 למנצחים. יי ז'יאנליאן הוביל את המפסידים עם 19 משלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

ארצות הברית - ונצואלה 69:113

נבחרת ארצות הברית ממשיכה את המסע שלה לעבר מדליית הזהב, והלילה היא רשמה צעד נוסף כשהביסה את ונוצאלה 69:113. הרבע הראשון נפתח בעצלתיים מבחינת הקבוצה של מייק ששבסקי, ואף הסתיים ב-18:18 בלבד. כנראה שזה היה יותר מידי עבור הכוכבים שהתחילו את ההתפוצצות, וסיימו את המחצית ביתרון 22, 26:48. לאחר הבריחה האמריקאים הורידו פעם נוספת את הרגל מהגז, ובסוף הרבע השלישי היתרון עמד על 51:75. עד הסיום הגארבג' טיים המשיך כשונצואלה לא הצליחה להתקרב ונבחרת החלומות המשיכה להשתעשע. ג'ימי באטלר היה טוב לאורך כל המשחק וסיים עם 17 נקודות, פול ג'ורג' קלע 20, קווין דוראנט הוסיף 16 וכרמלו אנתוני 14. הכוכב של הניקס גם רשם ציון דרך מרשים מאוד כשחלף על פני מייקל ג'ורדן, ועלה למקום השלישי בכל הזמנים בתולדות קלעי נבחרת ארצות הברית, אחרי לברון ג'יימס ודייויד רובינסון. הוא גם רשם את משחקו ה-25 במדי הנבחרת, הכי הרבה אי פעם לשחקן אמריקאי.

כרמלו אנתוני שחקן נבחרת ארצות הברית. רויטרס
ציון דרך מרשים. כרמלו אנתוני/רויטרס

אוסטרליה - סרביה 80:95

שתי הנבחרות החזקות סיפקו תצוגת כדורסל מרשימה עם משחק שהיה מותח עד הדקות האחרונות, למרות הפער הגדול. מספר שחקני NBA היו על הפרקט הערב, כשאחד הבולטים בהם היה מת'יו דלבדובה (23 נקודות) שקלע שתי שלשות מהירות ארבע דקות לסיום הרבע הראשון, שהסתיים ב-23:26 לאוסטרלים. גם מילוש תאודוסיץ' הותיק היה מצוין (17 נקודות) והשאיר את הסרבים בתמונה, כאשר המחצית הראשונה הסתיימה בתוצאה צמודה, 40:43 לסרביה. המגמה נמשכה והתוצאה הצמודה היתה גם לאורך הרבע השלישי, כשתאודוסיץ' וראדוליצה (25 נקודות) הובילו את הסרבים ליתרון קטן של ארבע נקודות. שלשה של דייויד אנדרסן האוסטרלי (9 נקודות) עם סיום הרבע שמרה על פער מינימלי, 62:63 לסרבים. האוסטרלים פתחו את הרבע האחרון עם הרבה מוטיבציה, ולאחר שש דקות של כדורסל עלו ליתרון שבע, אותו הצליחו להגדיל עד סוף המשחק. 80:95 לאוסטרליה בסיום. פאטי מילס היה טוב גם הוא כשקלע 26 נקודות לאוסטרלים.

מירוסלב ראודליצה שחקן סרביה. רויטרס
משחק מצוין שלא הספיק. ראדוליצה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully