וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של שגיא מוקי: "הוא היה פצוע קשה, הסתרנו את זה מהתקשורת"

שלומי גבאי

8.8.2016 / 23:50

הג'ודוקא הפסיד בקרב על הארד, אמו אורית: " הייתי צריכה לגרוב לו גרביים, הוא לא יכול היה להתאמן. אנחנו וכל עם ישראל גאים בו". מרים פיירברג איכר: "גאים בהישג המכובד של שגיא"

מערכת וואלה!

זה היה קרוב, אפילו קרוב מאוד, אבל בסופו של ערב נרשמה אכזבה נוספת למשלחת הישראלית בריו. הערב (שני), הג'ודוקא שגיא מוקי (73 ק"ג) הפסיד בקרב על מדליית הארד לגאורגי לאשה שבדטואשווילי ונותר רק עם המחמאות, לאחר שרשם תחרות טובה, במהלכה הגיע עד לחצי הגמר.

"יום לא קל, היינו מאוד אופטימיים", אמרה אמרה אורית, אמו של שגיא מוקי. "שגיא, אם אתם לא יודעים, נפצע מאוד קשה. הסתרנו את זה מהתקשורת, אני הייתי צריכה לגרוב לו גרביים. הוא לא יכול היה להתאמן. זה ילד נחוש וזה משקל קשה מאוד, אבל אני מאוד גאה בבן שלי. הוא הלך עד הסוף, נתן קרבות יפים מאוד ואיפונים כמו שהוא יודע. כולם יודעים ששגיא במצב רגיל הוא ווינר, על אחת כמה וכמה ראיתם אותו היום. אנחנו וכל עם ישראל גאים בו. אני מאוד שמחה שהוא הגיע לשלב הזה, מאוד שמחה. הוא סבל מכאבים, אני מכירה אותו. זה לא פשוט".

עוד אמרה: "צריך להודות לרופאים שהעמידו אותו על הרגליים. הוא יקבל את כל העידוד וכל התמיכה מכל עם ישראל. זו זכות להיות אמא שלו. הייתי מאוד רוצה שיזכה במדליה, זה החלום שלו וזה מה שרצה מהתחלה, אבל אני מאושרת בשבילו. כל הכבוד לשגיא ולאורן המאמן שלו, תודה לכל מי שטיפל בו. לא האמנתי שיעמידו אותו על הרגליים".

ראש העיר מרים פיירברג איכר: "תושבי העיר נתניה גאים בהישג המכובד של שגיא מוקי, הספורטאי המקסים והמוכשר ומברכים אותו ואת מאמנו אורן סמדג'ה ואת בני משפחתו. בשמי ובשם תושבי נתניה מאחלים הצלחה לכל הספורטאים בהמשך המשחקים ומייחלים גם להצלחתה של תושבת העיר ירדן ג'רבי".

עוד בנושא:

שגיא מוקי בכה: "יש לנו עם תומך, שמח שנולדתי במדינה כזו"
אין מדליה: שגיא מוקי הפסיד בקרב על מדליית הארד

הוריו של שגיא מוקי. שלומי גבאי, מערכת וואלה!
גאים. הוריו של מוקי/מערכת וואלה!, שלומי גבאי
  • עוד באותו נושא:
  • שגיא מוקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully