וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדליית זהב לנבחרת התעמלות המכשירים של יפן, סין רק עם הארד

היפנים סיימו ראשונים בקרב רב אחרי תחרות מרשימה ודרמטית, וגרפו מדליית זהב שלישית במשחקים האולימפיים בריו. רוסיה שנייה, הזוכה בזהב בשתי האולימפיאדות הקודמות סיימה במקום השלישי

נבחרת יפן בהתעמלות מכשירים. GettyImages
עוד מדליה לאוסף. היפנים חוגגים/GettyImages

יפן גרפה הלילה (בין שני לשלישי) מדליית זהב שלישית במשחקים האולימפיים בריו, לאחר שנבחרת התעמלות המכשירים שלה זכתה במדליית זהב בקרב רב, אחרי סיום דרמטי במיוחד. רוסיה, שהשתתפותה באולימפיאדה הייתה מוטלת בספק עד לרגע האחרון, הגיעה למקום השני בפוטו פיניש והשאירה את האלופה בשתי האולימפיאדות האחרונות, סין, רק עם הארד. הבריטים הגיעו למקום הרביעי.

עד למכשיר החמישי, היפנים היו מדורגים במקום השני, אלא שאז הם ביצעו תרגיל מושלם, עברו את הרוסים ולקחו את ההובלה, עליה שמרו עד לסיום. הרוסים חיכו עד לתרגיל האחרון של המתעמל האחרון כדי לדעת היכן יסיימו, וברגע שגילו כי הבטיחו את מדליית הכסף, רוב חברי המשלחת פרצו בבכי. יפן סיימה את התחרות עם 274.094 נקודות כשלרוסים היו 271.453, ואילו לסינים 271.122.

עבור חבר הנבחרת, קוהיי אוצ'ימורה בן ה-27, מדובר במדליית זהב אולימפית שנייה, אחרי שקטף זהב בקרב רב בלונדון 2012. כמו כן הוא קטף ארבע מדליות כסף במשחקים האולימפיים (שתיים בלונדון ושתיים בבייג'ין).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully