וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום 5 בריו: התקווה האחרונה של נבחרת השחייה הישראלית

יעקב טומרקין יזנק למוקדמות ב-200 מטר גב, המקצוע החזק שלו וזה בו עלה לגמר אולימפי ב-2012. אנדי מורז תשחה במסלול 6, לינדה בולדר תנסה להתעלם מהקהל הברזילאי באולם הג'ודו

לינדה בולדר. ברני ארדוב
יריבה מעניינת. בולדר/ברני ארדוב

16:35: ביום שאחרי המדליה של ירדן ג'רבי, לינדה בולדר תפתח את הופעותיה באולם הג'ודו בתחרות עד 70 ק"ג עם קרב נגד יולנדה מאביקה. ההתמודדות תהיה קשה לא רק בגלל הקשיחות של מאביקה, אלא בגלל שזו תגיע עם תמיכה גדולה מכיוון היציעים. הקונגולזית מתחרה כאן כחלק ממשלחת הפליטים והסיפור שלה מסקרן רבים: בריחה ממולדתה השסועה, לינה ברחובות, מקלט מדיני בברזיל ועוד. אוהד הספורט האובייקטיבי שיושב בבית, ירצה לראות את מאביקה הופכת לסיפור סינדרלה הוליוודי ובדרך לשם מנצחת את נציגתנו.

19:08: אנדי מורז שפרשה משני משחי מוקדמות קודמים בגלל מחלה, תזנק סוף סוף לבריכה. היא תשחה במסלול מספר 6 במקצה השלישי במוקדמות 100 מטר חופשי. אם אנדי תצליח להעפיל לחצי הגמר, היא תשחה שוב ב-4:12 לפנות בוקר.

יעקב טומרקין שחיין ישראלי. אסף קליגר, מערכת וואלה!
רגע האמת. טומרקין/מערכת וואלה!, אסף קליגר

19:15: תחרויות השייט בדגם 470 ייצאו לדרך. אצל הנשים אלו יהיו גיל כהן ונינה אמיר ואצל הגברים אייל לוין ודן פרויליך.

19:25: התקווה הגדולה באמת של השחייה הישראלית היא גמר של יעקב טומרקין ב-200 מטר גב - שיחזור ההישג ההיסטורי שלו מאולימפיאדת לונדון. בשביל שזה יקרה, טומרקין קודם כל צריך לעלות לחצי הגמר (שיתקיים ב-4:28 לפנות בוקר). הוא ישחה במוקדמות במסלול מספר סלול במקצה 3. אגב, במסלול לידו ישחה האלוף הטרי ב-100 מטר גב, ריאן מרפי.

20:14: אחרי שלא הצליח לצלוח את המוקדמות ב-400 מטר מעורב אישי וב-200 מטר פרפר, גל נבו יקווה לעלות לפחות לחצי הגמר במקצוע החזק שלו - 200 מטר מעורב אישי - מקצוע בו זכה השנה במדליית כסף באליפות אירופה. נבו ישחה במסלול מספר 1 במקצה המוקדמות השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully