וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות ריו: שיא עולם בהרמת משקולות, חגיגה סלובנית בג'ודו

רובל קירוס האבטה האתיופי הציג כרס מרשימה וחריגה במוקדמות 100 מטר חופשי בשחייה. ווי דנג הסינית כיכבה בגמר הרמת המשקולות, בעוד המועמדת המובילה לזכייה במדליית הזהב בג'ודו לא אכזבה

מערכת וואלה!

3:08: זהב לסין בהרמת משקולות

בתחרות לגברים במשקל עד 69 ק"ג זכה הסיני ז'יונג שי, שהניף משקל כולל של 352 ק"ג. במקום השני סיים הטורקי דאנייר איסמאילוב, עם ק"ג אחד בלבד מתחתיו. שלישי הגיע איזט ארטיקוב מקירגיזסטן, עם 339 ק"ג.

00:15: זהב קוריאני בסייף

פארק סאנגיאנג הקוריאני הביא הרבה כבוד למדינתו כשזכה במדליית הזהב בתחרות הסיף בסגנון הדקר לאחר שגבר על גזה אימרה ההונגרי בבגמר. מי שזכה במדליית הארד הוא גאוטייה גרומייר הצרפתי

פארק סאנגיאנג סייף קוריאני. רויטרס
מדליה קוריאנית באולם הסיף. פארק סאנגיאנג/רויטרס

00:00: הסיניות כובשות גם את תחרות הקפיצות למים

צמד הבנות הסיני צ'ן וליו זכה בתחרות הקפיצות למים מ-10 מטרים עם תוצאה נהדרת של 354 נקודות. במקום השני זכו הצמד ממלזיה צ'ונג ופמג עם 344.34 נקודות. הצמד הקנדי, בנפיטו ופיליון יסתפק בארד עם 336.18 נקודות.

23:45: חגיגה סלובנית ורוסית באולם הג'ודו

בעוד מדינת ישראל חוגגת את מדליית הארד של ירדן ג'רבי, המשיכו תחרויות הג'ודו עם שבע מדליות נוספות. במדליית הזהב במשקל של ג'רבי זכתה כצפוי טינה טרסטניאק הסלובנית, שניצחה בגמר את קלריס אגבניינו הצרפתייה החזקה. מלבד ג'רבי גם אניקה ואן אמדן ההולנדית זכתה במדליית הארד. אצל הגברים, במשקל עד 81 ק"ג, זכה חסן חלמורזייב במדליית הזהב כשניצח בגמר את טרוויס סטיבנס. במדליות הארד זכו טקנורי נגסה היפני וסרג'יו טומה מאיחוד האמירויות.

23:00: שיא עולם בהרמת משקולות

אולם הרמת המשקולות זכה לראות שיא עולם פנטסטי בקבוצה A בקטגוריה עד 63 ק"ג, כשווי דנג הסינית רשמה תוצאה כללית פנטסטית של 262 ק"ג וגרפה את המקום הראשון. במדליית הכסף זכתה סים יו צ'ו מצפון קוריאה עם 248 ק"ג, וקזחסטן הסתפקה במקום השלישי ובמדליית הארד בזכות קרינה גוריצ'בה עם 243 ק"ג.

ווי דנג מרימת משקולות סינית. רויטרס
שיא עולם ומדלית זהב. ווי דנג/רויטרס

22:15: מדליית זהב ליוון בקליעה

אנה קורקאקי היווניה ניצחה את מוניקה קארש הגרמניה בקרב על הזהב בתחרות הקליעה בירי באקדח לנשים ל-25 מטרים, כשהגרמנייה הסתפקה במדליית הכסף. בארד זכתה היידי דיטהלם גרבר השוויצרית.

22:00: זהב לצרפת בקאנו יחיד סלאלום

דניס גארגו הצרפתי זכה במדליית הזהב בתחרות הסלאלום לקאנו יחיד עם תוצאה של 94.17. במקום השני זכה הסלובני מאטיי בנוס, כשבארד מתכבד טקויה הנדה היפני.

21:04: מדליית זהב ראשונה לגרמניה

* בקפיצת הסוסים האישית גברים הצליח מיכאל יונג הגרמני לזכות במדליית הזהב הראשונה של המדינה שלו עם 40.90 נקודות, אסטייר ניקולא פיאף דה בנביל הצרפתי זכה בכסף עם 48 ופיליפ דוטון מיטי ניס האמריקאי זכה בארד עם 51.80.

מיכאל יונג רוכב סוסים גרמני. AP
מדליית הזהב הראשונה של גרמניה. יונג/AP

19:10: השחיין החריג

אחד הסיפורים במוקדמות השחייה היה די משעשע דווקא. רובל קירוס האבטה האתיופי. האבטה התחרה במוקדמות ל-100 מטר חופשי והציג כרס מרשימה וחריגה בנוף השחייה. בסופו של דבר, הוא סיים במקום ה-59 והאחרון עם זמן של 1:04.95, 17.05 מהתוצאה הטובה ביותר וקצת יותר משבע שניות אחרי המקום ה-58 מנפאל. במהלך המשחה הוא זכה לקריאות עידוד מהקהל שניסה לדחוף אותו, גם אם לא בהצלחה משמעותית מדי.

רובל ריקוס האבטה שחיין אתיופי. רויטרס
נו, אם הוא מתחרה אז לכולנו יש סיכוי? רובל קירוס האבטה/רויטרס

18:45 - צרפת זוכה במדליית זהב בקפיצות סוסים

אצטדיון הרכיבה סיפק מנצחת ראשונה בתחרות הקבוצתית המעורבת בקפיצות סוסים - צרפת זכתה במדליית הזהב, גרמניה הסתפקה במדליית הכסף, ובמדליית הארד זכתה אוסטרליה.

אינגריד קלימקה רוכבת סוסיה גרמנייה. רויטרס
מדליה ראשונה באצטדיון הרכיבה/רויטרס

17:15 - ג'ודוקא לבנוני מפסיד ומסרב לעזוב את המזרן

דמעות, האשמות ועצבים כבר ראינו בימים הראשונים של האולימפיאדה, אבל מראה כמו של נאסיף אליאס הלבנוני היום ספק אם היה. הג'ודוקא היה מאוכזב מאוד מהחלטת השופטים לפסוק נגדו איפון בקרב נגד עמנואל לוצ'נטי הארגנטינאי ורק אחרי דקות ארוכות של תנועות ידיים והשתוללות מפתיעה, לצד דרישות של המארגנים עזב את המתחם תוך כדי צעקות.

נאסיף אליאס ג'ודוקא לבנוני. GettyImages
מראות לא נעימים. נאסיף אליאס עוזב את המתחם/GettyImages

13:38: מייקל פלפס נגד מסוממים

השחיין האמריקאי שעשה היסטוריה עם מדליית הזהב ה-19 שלו באולימפיאדות התייחס לספורטאים שמורשים להתחרות לאחר שהורשעו הבעבר על עבירות סמים, בהתייחסו ליוליה אפימובה, שזכתה בכסף ב-100 מטר חזה אחרי שהורשעה פעמיים.

"זה הורס את הספורט", אמר, "זה עצוב שיש ספורטאים בכל הענפים שמורשים לחזור להתחרות למרות שנתפסו מספר פעמים. אני מאמין שהספורט צריך להיות נקי, זה שובר לי את הלב ואני מקווה שמישהו יעשה משהו לגבי זה".

מייקל פלפס ריו 2016. רויטרס
"הספורט צריך להיות נקי". פלפס/רויטרס

13:22: הצעת נישואין על מגרש הראגבי

מייד בתום משחקה האחרון של נבחרת הנשים של ברזיל בראגבי במשחקים האולימפיים, הפתיעה מרג'ורי אניה שמתנדבת ועוזרת לוועד המארגן של המשחקים את חברתה, שחקנית הנבחרת איסדורה קרויו, עם הצעת נישואין מרגשת.

12:55: מתעמל הולנדי שתה ונזרק הביתה

יורי ואן חלדר העפיל בשבת לגמר תרגיל הטבעות ובחר לחגוג את ההישג בלילה של שתייה בריו. המשלחת ההולנדית החליטה לשלוח אותו חזרה הביתה בשל הפרה של החוקים. זוהי לא ההסתבכות הראשונה של ואן חלדר, שב-2009 הושעה לאחר שהשתמש בקוקאין שלושה ימים לפני אליפות הולנד.

מתעמל הולנדי יורי ואן חלדר. GettyImages
הגזים בחגיגה. ואן חלדר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully