וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס אולימפי: דודי סלע הודח בסיבוב השני

הישראלי, המדורג 64, הפסיד 6:3, 6:3 לדויד גופן הבלגי (8 בטורניר, 13 בעולם) אחרי שעה ועוד 11 דקות. הבלגי ימתין למנצח בין קואבס לבלוצ'י, סלע יתחיל בהכנות לאליפות ארה"ב

דודי סלע טניסאי ישראלי. GettyImages
לא היווה יריב לגופן החזק. דודי סלע הערב/GettyImages

חלקו של דודי סלע (64 בעולם) בטורניר האולימפי בריו הגיע הערב (שלישי) לסיומו לאחר שהוא הפסיד לבלגי המצוין, דויד גופן (שמיני בטורניר, 13 בעולם) בשתי מערכות, 6:3, 6:3. סלע שניצח בסיבוב הראשון את דאמיר דז'ומהור הבוסני, ניסה לתת פייט אך נתקל ביריב חזק, שיפגוש את המנצח בין פבלו קואבס מאורוגוואי (11 בטורניר) לתומאס בלוצ'י המקומי.

דויד גופן טניסאי בלגי. רויטרס
גופן היה גדול על סלע/רויטרס

מערכה ראשונה

הבלגי פתח נהדר את המשחק, ושבר כבר במשחקון הפתיחה. סלע עלה על הלוח רק במשחקון השלישי, אך במצב של 3:1, נשבר בפעם השנייה ונכנס לבור עמוק מאוד. בשלב הזה התעורר הישראלי, שבר וחזר לפיגור 4:3. גופן העדיף המשיך במומנטום, שמר וכשסלע מגיש כדי להשאר במשחק, שבר וניצח את המערכה הראשונה 3:6.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מערכה שנייה

המערכה השנייה התחילה כששני הטניסאים שומרים על ההגשות שלהם. במשחקון הרביעי הצליח גופן העדיף לשבור ועלה ל-1:3. גופן שמר על ההגשה שלו ועלה ל-1:4. השניים המשיכו לשמור על ההגשות שלהם עד שגופן הגיש למשחק ב-3:5. גופן שמר על ההגשות שלו בקלות והכריע את המשחק עם 3:6, 3:6.

  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully