וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם במשלחת הישראלית, דני אורן: "זו בושה"

אווירה קשה אחרי ההפסד של ירדן ג'רבי למריאנה סילבה הברזילאית. המנהל המקצועי של המשלחת הטיח: "החלטות לא הוגנות". מאמנה של ג'רבי שני הרשקו צעק ליו"ר האיגוד: "לא מאמין, הם נתנו לה את זה"

ירדן ג'רבי ג'ודוקא ישראלית. פז חסדאי, ספק 500
אכזבה קשה. ירדן ג'רבי/ספק 500, פז חסדאי

ירדן ג'רבי הפסידה הערב (שלישי) למריאנה סילבה הברזילאית במסגרת רבע גמר הטורניר האולימפי בג'ודו עד 63 ק"ג, וירדה לבית הניחומים שייערך בהמשך יום המשחקים. הקרב עצמו הגיע לניקוד זהב, כשהשופטים בחרו שלא להעניק את ג'רבי את הניצחון בשני מקרים גבוליים.

אחרי הניצחון של הברזילאית מאמנה של ג'רבי, שני הרשקו, קם בזעם מכיסאו, הסתובב לעבר יו"ר האיגוד פונטי וקרא לעברו "אני לא מאמין, הם נתנו לה את זה", כשהוא מתכוון לשתי החלטות שנויות במחלוקת שמנעו מג'רבי ניצחון הניקוד הזהב.

בנבחרת הישראלית קיימת אווירה קשה מאוד בעקבות ההפסד, כעס ותחושות קשות מאוד על צוות השיפוט. יו"ר האיגוד משה פונטי ירד בסיום הקרב ביחד עם אורן סמדג'ה במטרה להביע את כעסו הרב כלפי השיפוט. התחושה היא שבדקות האחרונות ג'רבי עשתה את מה שהייתה צריכה כדי לזכות בנקודת הזהב, והשופטים הושפעו מהקהל המקומי. דני אורן, המנהל המקצועי של המשלחת הישראלית, והמנהל היחידה ההישגית אמר: "בושה, זאת שערוריה, ירדן הייתה צריכה לנצח וההחלטות היו לא הוגנות בלשון המעטה. כועסים על מה שהתחולל כאן".

מריאנה סילבה ג'ודוקא ברזילאית עם ירדן ג'רבי ג'ודוקא ישראלית. רויטרס
לא הכל אבוד. ג'רבי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully