וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס אולימפי: אלינה סביטולינה הדהימה את סרינה וויליאמס

סנסציה בריו: האלופה האולימפית בחוץ כבר בשמינית הגמר, אחרי הפסד 6:4, 6:3 במשחק נורא שלה, שכלל חמש שגיאות כפולות במשחקון בודד. אנדי מארי ורפאל נדאל עלו לשלב הבא בלי קשיים

סרינה וויליאמס טניסאית אמריקאית. רויטרס
איזה לילה מתסכל עבורה. וויליאמס/רויטרס

סנסציה אדירה נפלה הלילה (בין שלישי לרביעי) בטורניר הטניס האולימפי, כאשר האלופה מ-2012 והטניסאית הטובה בעולם, סרינה וויליאמס, הפסידה בשתי מערכות לאלינה סביטולינה האוקראינית, 6:4, 6:3 והודחה כבר בשמינית הגמר.

האמריקאית, שהייתה המועמדת הבכירה לזכייה בטורניר וכבר הספיקה לעוף עם אחותה ונוס גם מטורניר הזוגות, הציגה משחק מבולבל, שכלל שמונה שגיאות כפולות, חמש מתוך באותו משחקון, השביעי במערכה השנייה, מה שהוביל לשבירה נגדה בשוויון 3:3. המאזן בין השתיים עד היום היה 0:4 לוויליאמס, שגברה על סביטולינה בקלות ברולאן גארוס השנה 1:6, 1:6, אבל הפעם, אחרי שעה ו-12 דקות של טניס, היא נותרה חסרת אונים ומיררה בבכי בסיום. וויליאמס, שזכתה עד היום בארבע מדליות זהב אולימפיות (אחת ביחידים ושלוש בזוגות), נשארה בלי כלום הפעם.

היריבה הבאה של סביטולינה תהיה פטרה קביטובה הצ'כית, שעבדה קשה מאוד לפני שהצליחה להעפיל לשמונה האחרונות כשניצחה 6:4, 4:6, 4:6 את קטיה מקרובה הרוסייה.

אלינה סביטולינה טניסאית אוקראינית. רויטרס
סנסציה גדולה. סביטולינה/רויטרס

הראשונה לעלות לרבע הגמר הייתה מדיסון קיז האמריקאית המדורגת שביעית בטורניר, שגברה בשלוש מערכות על קרלה סוארס נבארו הספרדייה 3:6, 6:3, 3:6 תוך שעה ו-37 דקות. קיז תפגוש ברבע הגמר את דריה קסטקינה הרוסייה (27), שניצחה 5:7, 2:6 את שרה אראני האיטלקייה (24).

אנג'ליק קרבר, המדורגת השנייה בעולם ובטורניר, הצליחה לעשות את שלה ולעלות לרבע הגמר והיא הגרמנייה השנייה שמצליחה לעלות לשמונה הגדולות. קרבר עשתה את זה עם 0:6, 5:7 מול סמנתה סטוסור האוסטרלית, המדורגת 17 בעולם. אנג'י תפגוש ברבע הגמר את ג'ו קונטה הבריטית הנפלאה (13), שהצליחה לשרוד מותחן ענק של שלוש שעות ו-9 דקות כדי לנצח 6:3, 5:7, 5:7 את סבטלנה קוזנצובה (10).

אחת ההפתעות הנעימות של הטורניר היא לאורה זיגמונד הגרמנייה שהדיחה את קירסטן פליפקנס הבלגית עם ניצחון חלק 4:6, 3:6 תוך שעה ו-32 דקות. זיגמונד תפגוש ברבע הגמר את מוניקה פואיג מפורטו ריקו. המדורגת 34 בעולם המשיכה במומנטום המצוין בו היא נמצאת והדהימה את גרבינייה מוגורוסה הספרדייה (4) עם 1:6, 1:6 בשעה ועוד 5 דקות בלבד.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
רפאל נדאל טניסאי ספרדי. AP
ואמוס רפא!/AP

טורניר היחידים משלים רק את הסיבוב השני, כשהפתעה גדולה נרשמה עם הדחתו של דויד פרר הספרדי המדורג שביעי בידי יבגני דונסקוי הרוסי שניצח 6:3, 6:7 (1), 5:7. שחקן נוסף שהעפיל לסיבוב השלישי הוא ז'יל סימון שלא התקשה מול יואיצ'י סוגיטה היפני וניצח 6:7 (3), 2:6.

אנדי מארי, האלוף האולימפי המכהן והמדורג הבכיר ביותר שנותר בטורניר אחרי ההדחה של נובאק דג'וקוביץ', לא התקשה במיוחד לעלות לשמינית הגמר. הבריטי הביס 3:6, 1:6 את חואן מונאקו הארגנטינאי, המדורג 107 בעולם. מארי, שהודח כבר בזוגות, הודיע שלא ישחק בזוגות המעורבים ולכן הוא מקדיש את כל תשומת הלב והמרץ עכשיו לטורניר היחידים, שם יפגוש בסיבוב הבא את פאביו פוניני האיטלקי (40), שנמצא בכושר טוב לאחרונה אחרי שזכה בטורניר אומג בקרואטיה, וניצח 6:4, 4:6, 6:7 (5) את בנואה פר הצרפתי אחרי שעתיים ו-22 דקות.

סטיב ג'ונסון האמריקאי, המדורג 22 בעולם, עלה גם הוא לסיבוב השלישי אחרי 3:6, 4:6 מול גסטאו אליאס הפורטוגלי (60).

רפאל נדאל, שהגיע לריו עם הרבה חששות לאחר פציעה ממשוכת, ממשיך להראות נהדר עד כה וניצח בקלות את אנדראס ספי האיטלקי בשתי מערכות, 3:6, 3:6 כדי להעפיל לשמינית הגמר, שם יתמודד עם ז'יל סימון הצרפתי. הגיבור המקומי תומאש בלוצי הפתיע במשחק המרכזי של היום את האורוגוואי פבלו קוארבס עם 2:6, 6:4, 3:6 לעיני הקהל הרועש במגרש המרכזי, בתום שעתיים ו-22 דקות.

אנג'ליק קרבר טניסאית גרמנייה. רויטרס
עלתה לשמונה הגדולות. קרבר/רויטרס
ג'ו קונטה טניסאית בריטית. רויטרס
קונטה בטירוף/רויטרס
טניסאי ספרדי דויד פרר. רויטרס
הלך הביתה מוקדם מהצפוי. פרר/רויטרס
טניסאית אמריקאית מדיסון קיז. רויטרס
ממשיכה להרשים. מדיסון קיז/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully