וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט אולימפי: דוידוביץ' עלתה למקום החמישי, צוברי ירד ל-20

השייטת, שסיימה שביעית את יום השיוטים הראשון, סיימה את שיוטי היום השני במקומות ה-11, הרביעי והשלישי, ועלתה שני מקומות בדירוג. המדליסט האולימפי לשעבר פסל בשיוט השני, ובשיוטים האחרים סיים במקום ה-26 וה-19

מעיין דוידוביץ' גולשת ישראלית. רויטרס
מרשימה במים. דוידוביץ'/רויטרס

יום השיוטים השני במרינה דה גלוריה יצא לדרך מעט באיחור, אך זה לא מנע ממעיין דוידוביץ' להמשיך את המומנטום הנהדר שלה. ראשונה הוזנקה דוידוביץ', שהחלה את היום מהמקום השביעי, פתחה את השיוט לא טוב ואחרי המצוף הראשון דורגה רק 17. הישראלית התקדמה ככל שהתקדם השיוט וסיימה אותו לבסוף במקום ה-11.

השיוט החמישי של דוידוביץ' היה הטוב ביותר שלה. היא פתחה אותו במקום השני, צמודה למוליכה האיטלקית, אך לקראת הסיום הצליחו השייטות מרוסיה והולנד לעקוף אותה, והיא סיימה במקום הרביעי.

גם בשיוט השישי המשיכה הישראלית להראות נהדר, החלה במקום הרביעי, ונצמדה לאיטלקייה טרטגליני שהייתה שלישית לאורך כל הדרך. לקראת הסיום הצליחה דוידוביץ' לעקוף את יריבתה וסיימה במקום השלישי. בתום היום השני מדורגת הישראלית במקום החמישי.

שחר צוברי גולש ישראלי. AP
משהו לא טוב קורה לו. צוברי/AP

גם שחר צוברי, המדליסט האולימפי מבייג'ינג 2008, התחרה היום, אך המשיך לאכזב. החל את השיוט שלו בתקווה לשפר עמדות אחרי שסיים את היום הראשון במקום ה-16 המאכזב. השייט לא הצליח להפוך את המומנטום, השתרך מאחור, וסיים את השיוט במקום ה-23 החלש. בהמשך אמור צוברי להמשיך לשני שיוטים נוספים, כשהוא מדורג במקום ה-18 הכללי.

גם השיוט החמישי לא האיר פנים עבור השייט הישראלי שסיים במקום ה-26, אך השיוט לא נחשב עבורו והוא נפסל. בשיוט השישי, והשלישי ביום, צוברי סיים במקום ה-19, ובמקום ה-20 הכללי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully