וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל אולימפי: ניצחון דרמטי לברזיל על ספרד, ארגנטינה קרובה לשלב הבא

המארחת התאוששה מההפסד במחזור הפתיחה של בית ב' עם ניצחון גדול על הספרדים המאכזבים, שספגו הפסד שני בטורניר. סקולה להט ב-82:90 על קרואטיה. ליטא גברה על ניגריה במשחק צמוד, 80:89

כריסטיאנו פליסיו אוגוסטו לימה שחקני נבחרת ברזיל חוגגים. רויטרס
חגיגה בברזיל/רויטרס

משחקי הכדורסל באולימפיאדת ריו נמשכים במלוא המרץ והערב (שלישי) נערך המחזור השני בבית ב'. המארחת ברזיל התאוששה מההפסד במחזור הפתיחה וגברה 65:66 דרמטי מאוד על ספרד, ששוב הפסידה. ליטא עשתה את העבודה עם 80:89 על ניגריה, ארגנטינה התקרבה לשלב הבא בתום מותחן מול קרואטיה.

seperator

ספרד - ברזיל 66:65

המארחת נקלעה לבור ענק במחזור הפתיחה נגד ליטא, צימקה, אך הפסידה לבסוף. הפעם היא הצליחה לחגוג בסיום, בזכות סל בדחיקה של מרקיניוס, חמש שניות לסיום אחרי שתי החטאות עונשין של פאו גאסול, כאשר סרחיו יול מחמיץ את הזריקה האחרונה של הספרדים המאכזבים, שרשמו הפסד שני בטורניר. מרסליניו הוארטס הוביל את קלעי ברזיל עם 11 נקודות, מרקיניוס סיים עם 10 ואוגוסטו לימה ואלכס גרסיה מיודענו קלעו 9. מנגד, גאסול קלע 13, יול סיים עם 11 וסרחיו רודריגס קלע 10.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקן נבחרת ספרד פאו גאסול נחסם על ידי שחקן נבחרת ברזיל ננה. רויטרס
פאו גאסול נאבק עם ננה/רויטרס

ליטא - ניגריה 80:89

המשחק היה צמוד לכל אורכו, ובסיום המחצית הראשונה הניגרים אפילו הצליחו להוביל, 41:36. ברבע השלישי הליטאים פתחו מבערים, וניצחו אותו ב-16 הפרש, כשהם נהנים מיכולת מצוינת של מנטאס קליינטיס (21 נקודות, 12 אסיסטים). הרבע האחרון היה צמוד כשבסיומו ליטא הצליחה לשמור על היתרון ולנצח את משחקה השני בטורניר. מלבד קליינטיס, גם יונאס מאצ'יוליס היה טוב אצל הליטאים עם 21 נקודות, יונאס ולנצ'יונאס קלע 10. הרכז של עירוני נהריה, מייקל אומה, קלע 17 לניגרים.

שחקני נבחרת ליטא בכדורסל. GettyImages
שחקני נבחרת ליטא מודים לקהל/GettyImages

ארגנטינה - קרואטיה 82:90

המחצית הראשונה הייתה צמודה כאשר הארגנטינאים הצליחו לסיים אותה עם יתרון קל של 40:46, אך יכולת נהדרת מצדו של לואיס סקולה (23 נקודות) הייתה פשוט גדולה על הקרואטים. ארגנטינה שטפה את הפרקט ופתחה פער נוח של 54:73 בפתיחת הרבע האחרון. דווקא אז קרואטיה עשתה קולות של קאמבק ועם המון נחישות צימקה את הפער. ריצת 0:8, וקיזזה את היתרון הארגנטינאי לארבע נקודות דקה לסיום. שתי הנבחרות התקשו לייצר נקודות והלחץ על הספסל הקרואטי גבר. אלכסנדר פטרוביץ' הורחק בעבירה טכנית שנייה וסיבך את הבחורים שלו, סקולה הציג עצבים מברזל ועם שתי קליעות מהקו סגר את הסיפור עבור ארגנטינה, שמתקרבת לשלב הבא. דריו סאריץ' הוביל את הקרואטים עם 19 נקודות.

שחקני נבחרת ארגנטינה חוגגים. רויטרס
סקולה בטירוף/רויטרס

כדורסל נשים

* סין - סנגל 64:101

* אוסטרליה - צרפת 71:89

* בלארוס - ברזיל 63:65

* טורקיה - יפן 62:76

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully