וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו בירך את ג'רבי על הארד: "ירדן, שיחקת אותה"

9.8.2016 / 23:42

ראש הממשלה בירך את המדליסטית ואליו הצטרף גם הנשיא שאמר: "עצרנו את נשימתנו, אבל מי שעשה את זה זו את". השרה רגב: "נלחמת כמו לביאה". שרת המשפטים שקד: "גאווה ישראלית, גאווה נשית"

ג'רבי חוגגת את המדליה במהלך הטקס/שימוש חד פעמי, אסף קליגר

ראש הממשלה בנימין נתניהו בירך הערב (שלישי) את הג'ודוקא ירדן ג'רבי על זכייתה במדליית ארד אולימפית באולימפיאדת ריו. "ירדן, שיחקת אותה! כולנו גאים בך", צייץ בחשבון הטוויטר שלו. לראש הממשלה הצטרפו שרים ופוליטיקאים שבירכו את ג'רבי על ההישג האישי, וההישג הישראלי הראשון באולימפיאדה הנוכחית.

נשיא המדינה ראובן ריבלין שוחח עם ג'רבי ואמר לה: "כל העם פה בישראל מתרגש יחד איתך. אני רוצה לומר לך שעצרנו את נשימתנו והתפללנו, אבל מי שעשה זאת זו את. את פשוט אלופה. כל הכבוד לך". הנשיא ביקש מירדן למסור את הערכתו גם לשגיא מוקי. "תמסרי גם לחבר שלנו, שגיא, שעשה אתמול כל מאמץ. התפללנו איתו יחד", אמר. "כשאת שמה את האצבע על דגל ישראל כולנו יודעים שזה בא מעוצמה וגם מהלב".

"ירדן את גדולה", אמרה שרת הספורט והתרבות מירי רגב. "נלחמת כמו לביאה ואנחנו גאים בך מריו עד ישראל. הבאת לנו גאווה גדולה ובזכותך דגל ישראל יונף היום על הפודיום".

ירדן ג'רבי ג'ודוקא ישראלית. GettyImages
ג'רבי, הערב/GettyImages

גם שר הביטחון אביגדור ליברמן הצטרף לברכות וכתב: "ירדן, כל הכבוד על הארד. בשבילנו את שווה זהב!". שרת המשפטים איילת שקד סיפרה בעמוד הפייסבוק שלה על "צעקות שמחה בבית", וציטטה את ג'רבי שאמרה "אולי זה ספורט אינדיבידואלי, אבל אנחנו נבחרת אחת". "אלופה", כתבה. "גאווה ישראלית, גאווה נשית".

שר האנרגיה יובל שטייניץ פרסם תמונה של ג'רבי לאחר הזכייה בעמוד הפייסבוק שלו, וכתב: "מדהימה! גאווה ישראלית. ירדן, ריגשת מדינה שלמה". יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין הוסיף: "הבאת לא רק מדליה כחול-לבן אלא גם הישג גדול שהחזיר את הספורט הישראלי למפה, יחד עם שגיא מוקי שהפגין רוח לחימה וספורטיביות למופת. כולנו גאים בכם".

שרת התרבות והספורט מירי רגב, שנוכחת בתחרויות בריו, אמרה: "הפודיום לא שלי, המדליה לא שלי. זו גאווה למדינה ולאזרחים שלנו. אנחנו יושבים פה מתחילת התחרויות והספורטאים רק חוטפים ביקורת. הייתי במתח גדול. לאורך כל הדרך ניסיתי להימנע מללחוץ עליהם. ישבתי מהצד וראיתי מה זה האנרגיות האלה שיש באולימפיאדה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully