וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתעמלות יצאו לריו. המאמנת ויגדורצ'יק הבטיחה: "אין עלינו לחץ"

נבחרת ההתעמלות האומנותית, שאמורה להתמודד על מדליה, טסה לברזיל לקראת התחרות בשבוע הבא. אלונה קושבצקי, אחת מחברות הנבחרת: "מבינות את גודל המעמד. מרגישים שזה מגיע"

מגד גוזני

ישראל כבר השיגה מדליה אחת באולימפיאדת ריו, עם הארד של ירדן ג'רבי. כעת, רוב התקוות למדליה נוספת נשואות לעבר נבחרת ההתעמלות האומנותית, שיצאה לברזיל לקראת התחרות שלה בשבוע הבא.

המאמנת אירה ויגדורצ'יק אמרה לפני הטיסה לברזיל: "אין עלינו לחץ. אני לא חושבת על מה קרה עם שגיא מוקי, אלא רק על העניינים שיש לנו בנבחרת ושלי כמאמנת. לדעתי מדליה היא משהו שנקבע מלמעלה. בנבחרת תמיד יש אווירת אימון. כמאמנת, אני צריכה להביא הישגים".

המאמנת הוסיפה: "לדעתי הצלתי את נתניהו, כי לא דיברו עליו כבר חודש, הוא צריך להגיד לי תודה. האימון הוא אותו אימון בנוגע לכל טורניר קטן וגם לאולימפיאדה, יש אותןו דרישות ואותם האימונים. אני לא חושבת על המדליה אלא רק איך להפיק את המקסימום מעצמי ומהבנות את המיטב".

עוד בנושא:

מדליה ראשונה לישראל בריו: ג'רבי חגגה ארד - כל הכתבות

אירה ויגדורצ'יק מאמנת נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית. ניב אהרונסון
אותה הכנה כמו לכל תחרות. ויגדורצ'יק/ניב אהרונסון

אלונה קושבצקי, אחת מחברות הנבחרת, אמרה: "אנחנו לא חושבות על המדליות של ספורטאים אחרים ועל ההיסטוריה. יש לנו מטרה אחת שהיא לעשות את הכי טוב ולהגיע בשיא הכושר. יש לנו את אותה המטרה, אנחנו מתאמנות קשות ונקווה שיהיה טוב. זו אולימפיאדה ואנו מבינות את גודל המעמד וגודל התחרות. מרגישים שזה מגיע".

יו"ר האיגוד אופיר פינס סיכם: "מה שהן עושות פה הן אמורות לעשות בריו. גם מבחינת האימונים וגם מבחינת התחרויות. הרעיון הוא שזה יהיה אותו דבר ונקווה שזה יצליח אותו דבר. כולם כאן מקצוענים, למרות שהיה כאן משבר משמעותי, אנו צריכים להתגבר עליו ואנחנו מנסים לעשות את זה יחד. כדי להצליח בהתעמלות אמנותית, אין סוף למאמצים שצריך לעשות, כבודדת או כקבוצה. אני חושב שזו הנבחרת הכי משמעותית שהספורט הישראלי שלח לאולימפיאדה. תמיד כשראיתי את הבנות בתחרויות הגדולות זה נראה שזורם להן קרח בוורידים. נקווה שכך זה יהיה הפעם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully