וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות ריו: שני שיאי עולם בהרמת משקולות, מדליית זהב היסטורית לכווית

ניהאט רחימוב הקזחי זכה בזהב בהרמת משקולות ושבר שיא של 15 שנה בדחיקה, גם לו שיאיון הסיני שבר את שיאו אך הסתפק בכסף. פיהאד אל-דיהאני הופיע תחת הדגל האולימפי בשל השעיית מדינתו, וזכה במדליית הזהב בתחרות הקליעה

מערכת וואלה!

05:15: דינג נינג זכתה בזהב בטניס שולחן

בדרבי הסיני בגמר טניס שולחן לנשים הצליחה דינג נינג לנצח 3:4 במערכות את לי קשיוקסיה. קים סונג הצפון קוריאנית גרפה את הארד אחרי ניצחון 1:4 במערכות על אי פוקואהרה היפנית.

דינג נינג טניס שולחן. רויטרס
ניצחון קשה ומתוק. דינג נינג/רויטרס

3:11: מדליית זהב נוספת להונגריה

ארון שילאגי ההונגרי זכה במדליית הזהב בסייף - חרב - גברים לאחר 8:15 מול דריל הומר האמריקאי בגמר. הומר הסתפק במדליית כסף. ג'ונגוואן קים הדרום קוריאני זכה במדליית הארד.

seperator

02:45: מדליית זהב לרוסיה בסייף - רומח נשים

אינה דריגלזובה הרוסייה זכתה במדליית הזהב בסייף - רומח - נשים, אחרי שניצחה בגמר 11:12 את אליסה די פרנציסקה האיטלקייה, שהסתפקה בכסף. אינס בובקארי הטוניסאית זכתה במדליית הארד.

ניאט רחימוב מרים משקולות קזחי. רויטרס
שיא עולם וזהב. רחימוב/רויטרס

02:05: שני שיאי עולם וזהב לרחימוב בגמר הרמת משקולות עד 77 ק"ג

ניהאט רחימוב הקזחי זכה במדליית הזהב ועל הדרך שבר שיא עולם כשדחק משקל על 214 קילוגרמים. רחימוב הרים משקל כולל של 379 ק"ג, בדיוק כמו לו שיאיון הסיני שגם הוא שבר שיא עולם כשדחק משקל של 177 ק"ג, אך הקזחי גרף את הזהב משום שמשקל גופו נמוך יותר. מחמוד מוחמד המצרי גרף את הארד עם 361 נקודות.

1:20: כל משחקי הטניס נדחו

בשל מזג האוויר הגשום בריו, הוחלט לדחות את כל משחקי הטניס שהיו אמורים להיערך היום.

יאן מיי שיאנג מרימת משקולות סינית. רויטרס
עוד זהב לסין. יאן מיי שיאנג/רויטרס

23:45: עוד מדליית זהב לסין בהרמת משקולות

יאן מיי שיאנג העניקה לסין מדליית זהב בהרמת משקולות עם תוצאה כללית של 261 קילוגרמים. זעירה זאפארקול הקזחית לקחה את הכסף עם 259 ק"ג ושרה אחמד המצרית זכתה בארד עם 255 ק"ג.

23:30: יפן חזרה לשלוט במזרן הג'ודו

כמה זמן חיכו במולדת הג'ודו ליום מושלם במשחקים האולימפיים, וזה סוף סוף הגיע. מאשו באקר היפני ניצח את ורלאם ליפרטליאני הגיאורגי בגמר עד 90 ק"ג, והצטרף להרוקה טצ'ימוטו היפנית שהדהימה במשקל עד 70 ק"ג לנשים שניצחה במפתיע את יורי אלוואר הקולומביאנית. במדליות הארד בתחרויות הגברים זכו צ'ונזאו צ'נג הסיני ודונגאן גוואק הקוריאני.

משו באקר ג'ודוקא יפני. רויטרס
יום מושלם ליפן בג'ודו/רויטרס

23:19: מדליית זהב לבריטניה בקפיצה למים מסונכרנת משלושה מטר

בקפיצה למים מסונכרנת משלושה מטר הצליח הצמד הבריטי, ג'ק לאפר וכריס מירס, לזכות במדליית הזהב עם 454.32 נקודות. האמריקאים סם דורמן ומייק היקסון זכו בכסף עם 450.21. יואן סאו וקיי קין הסינים זכו בארד עם 443.70.

ג'ק לפר וכריס מירס קופצים למים בריטיים. רויטרס
הבריטים עם זהב נוסף/רויטרס

22:45: מדליות ארד לקונווי וקוך בג'ודו עד 70 ק"ג לנשים

אחרי שהדיחה את לינדה בולדר בשלב רבע הגמר, הבריטית סאלי קונווי הצליחה לזכות במדליה עם ניצחון בבית הניחומים על ברנדט גראף האוסטרית. קונווי קיבלה שני עונשים, אך הצליחה לנצח בזכות יוקו שהשיגה. לאורה קוך הגרמניה זכתה במדליית ארד נוספת אחרי שניצחה את מריה ברנבאו הספרדיה שגברה על לינדה בולדר. אחרי שאף ג'ודוקא לא הצליחה להשיג ניקוד בחמש דקות, הקרב נכנס לגולדן סקור שבו הגרמניה הצליחה להשיג ווזארי והכניעה את הספרדיה.

לידנה בולדר ג'ודוקא ישראלית מול סאלי קונווי ג'ודוקא בריטית. רויטרס
הדיחה את בולדר וסיימה עם מדליה. סאלי קונווי/רויטרס

22:00: זהב היסטורי לכוויית בתחרויות הקליעה

כוויית הושעתה מהמשחקים האולימפיים על ידי הוועד האולימפי הבינלאומי, אך זה לא מנע מהספורטאים שלה להופיע. פיהאד אל-דיהאני, קלע טראפ מוכשר שכבר זכה במדליית ארד בלונדון ובסידני, הופיע תחת הדגל האולימפי וזכה היום במדליית הזהב בתחרות הדאבל טראפ, כשהוא גובר בגמר על מרקו אינוסנטי האיטלקי 24:26. במדליית הארד זכה סטיבן סקוט הבריטי.

פיהאד אל-דיני קלע כווייתי. רויטרס
זהב, אבל לא תחת הדגל של המדינה שלו. פיהאד אל-דיהאני/רויטרס

21:50: הבריטים חוגגים במים גועשים

ג'וזף קלארק הבריטי לא הצליח עד היום לזכות במדליית זהב בתחרות גדולה, אבל בריו זהר כוכבו. בתחרות סלאלום קיאק יחיד הוא שלט, ורשם זמן מצוין של 88.53 שניות, מעט יותר טוב מפיטר קאוזר הסלובני שסיים במקום השני. בארד זכה יירי פרסקבץ' הצ'כי.

ג'וזף קלארק קיאקיסט בריטי. רויטרס
זהב ראשון בתחרות גדולה. ג'וזף קלארק/רויטרס

18:45: רק ארד לפרום באופניים

כמה שעות אחרי מרוץ הנשים, נערך בריו מרוץ אופני הכביש נגד השעון לגברים כשהמנצח הגדול הוא פביאן קנצ'לרה השוויצרי, שזכה במדליית הזהב גם בבייג'ינג 2008 והפך לראשון שמחזיר לעצמו את התואר. קנצ'לרה רשם 1:12:15 שעות במקום השני זכה טום דומולין ההולנדי עם 1:13:02 שעות כשכריס פרום הבריטי, אחד הפייבוריטים לזכייה, מסיים רק במקום השלישי בזמן של 1:13:17 שעות.

כריס פרום רוכב אופניים בריטי. רויטרס
רק ארד. כריס פרום/רויטרס

18:31: מדליית זהב לקוריאה בקליעה

ג'ין ג'ונג'ו סיים בתוצאה של 193.7 נקודות בגמר קליעה ל-50 מטר, גברים. הואנג צ'ואן וין מווייטנאם זכה בכסף והביא למדינתו מדליה חמישית בהיסטוריה, קים סונג גוק הצפון קוריאני קטף את הארד.

seperator

17:17: מדליית זהב לארה"ב באופני כביש (מקצה נגד השעון)

קריסטין ארמסטרונג האמריקאית בת ה-43 זכתה במדליית הזהב במקצה נגד השעון באופני כביש, כשעצרה את השעון על 44:26.42 דקות, והשיגה זכייה שלישית רצופה במקצה זה באולימפיאדה. אל המקום השני, חמש שניות בלבד אחרי כן, הגיעה אולגה זבלינסקאיה הרוסייה, שקבעה זמן של 44:31.97 דקות. אנה ואן דר ברגן סיימה שלישית עם 44:37.80.

13:14: יצא לחגוג את הזכייה בארד - וחטף אגרוף לפנים

זוכה מדליית הארד במשקל עד 73 ק"ג בענף הג'ודו, הבלגי דירק ואן טיכלט, רק רצה לחגוג את הזכייה שלו במדליה. אז הוא יצא עם חברים, מספר שעות לאחר טקס הענקת המדליות, לחוף קופה קבנה המפורסם, כדי לחגוג. אך לפני שזכו להרגיש את אווירת החוף, שודד מקומי גנב את הטלפון הסלולרי של אחד מחבריו ונס על נפשו. ואן טיכלט לא היסס והחל במרדף אחר החשוד, כשלפתע ספג אגרוף לפניו, שגרם לו לפנס בעין, ככל הנראה משותפו של הגנב. הוא הגיש תלונה במשטרה ונבדק על ידי רופא, שקבע שלא מדובר בפציעה חמורה. לפחות נותרה לו מזכרת מלבד מדליית הארד (בתמונה שלמטה).

13:01: פורנו אולימפי

לגולשים רבים יש דמיון רב. אולי רב מדי. קחו לדוגמא את התמונות הבאות הלקוחות מענף הקפיצות למים, שעבור גולשים רבים נראו קצת אחרת ממה שהן באמת. מדובר בתמונות שצולמו בזמן אמת, שהפכו לתמונות קצת גסות בעזרת דמיון הגולשים ברשתות החברתיות. התוצאה לפניכם:

12:33: תעלומה: המים בבריכת השחייה הפכו לירוקים

אירוע הזוי בבריכת השחייה בקפיצות מגובה עשרה מטרים לנשים. במהלך התחרות מימי הבריכה הפכו לפתע מכחולים לירוקים, והדאיגו רבות את המשתתפים, שתהו על פשר הדבר. הצוללנים, שחששו לקפוץ למים, נאלצו לעשות זאת בכל זאת אחרי הפסיקה של מארגני התחרות, לפיה הם חייבים להשלים את התחרות, בלי קשר לצבע של מי הבריכה. למה זה קרה? אף אחד עדיין לא יודע.

12:04: אוטובוס שהסיע עיתונאים לכפר האולימפי הותקף ביריות

עוד אירוע לא נעים בריו. אוטובוס שהסיע עיתונאים מאולם הכדורסל לכפר האולימפי הותקף ביריות, ככל הנראה לאחר שנקלע לקרב כנופיות. על פי אחד העיתונאים האוטובוס נפגע משני קליעים, כשלמרבה המזל אף אחד לא נפגע בצורה רצינית.

11:45: השחיינית שסחפה מיליארד סינים

השחיינית הסינית פו יוהנוי, זכתה במדליית ארד, אך לא זו הסיבה שבגינה היא הצליחה לרגש רבים ממדינתה. בראיון שלאחר המשחק היא נראתה נרגשת למדי ומלאת אנרגיה, וידאו שזכה למיליוני שיתופים ברשתות החברתיות.

  • עוד באותו נושא:
  • ריו 2016

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully