וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגל אולימפי: ברזיל חגגה על דנמרק, ארגנטינה הודחה במפתיע

אחרי שני משחקים חלשים, הסלסאו הביסו 0:4 את הדנים ועלו יחד איתם לרבע הגמר (צמד לגביגול). האלביסלסטה הובכו על אדמת ברזיל עם הדחה בשלב הבתים, אחרי 1:1 מול הונדורס שעלתה

אנחל קוראה שחקן נבחרת ארגנטינה, ריו 2016. רויטרס
נותר בהלם. אנחל קוראה/רויטרס

טורניר הכדורגל האולימפי סיפק אמש (רביעי) הפתעה גדולה, כאשר ארגנטינה, האלופה האולימפית מ-2004 ו-2008, לא הצליחה לנצח את הונדורס, סיימה מולה רק ב-1:1 והודחה כבר בשלב הבתים. אחרי שני משחקים מאכזבים, ברזיל התפוצצה עם 0:4 על דנמרק ועלתה יחד איתה לרבע הגמר. גרמניה עלתה עם עשירייה לרשת פיג'י. קולומביה גברה 0:1 על ניגריה והשתיים עלו ביחד לרבע הגמר. בהמשך ייקבע גורלה של ברזיל המארחת.

משחקי רבע הגמר:

ברזיל - קולומביה
ניגריה - דנמרק
דרום קוריאה - הונדורס
פורטוגל - גרמניה

שחקני נבחרת ברזיל גבריאל ז'סוס, ניימאר. AP
ניימאר חוגג בטירוף עם גבריאל ז'סוס/AP

בית א'

ברזיל - דנמרק 0:4

אחרי שהציגה יכולת מאוד חלשה ומאכזבת וסיימה בתיקו מול עיראק ודרום אפריקה, ברזיל המארחת התפוצצה על הדנים ועלתה יחד איתם לרבע הגמר. גבריאל (גביגול), חלוצה המבוקש של סנטוס פתח את החגיגה בדקה ה-26 וחמש דקות לפני ההפסקה גבריאל ז'סוס חלוצה החדש של מנצ'סטר סיטי הכפיל. חמש דקות אחרי ההפסקה לואן כבש את השלישי וגביגול השלים צמד בדקה ה-80.

דרום אפריקה - עיראק 1:1

שתי הנבחרות היו חייבות לנצח כדי להשתחל לרבע הגמר אך סיימו בתיקו שהדיח את שתיהן. גיפט מוטופה כבר לאפריקאים כבר אחרי שש דקות, סעאד עבדולמיר השווה (14).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
הליבלטון פלאסיוס נבחרת קולומביה. GettyImages
קולומביה מחכה לברזיל. פלאסיוס/GettyImages

בית ב'

קולומביה - ניגריה 0:2

קולומביה עלתה למשחק הזה בידיעה שניצחון יעלה אותה לרבע הגמר. לשמחתה היא פגשה את ניגריה שהבטיחה את המקום הראשון עוד לפני המשחק ולא התאמצה יותר מדי להפריע לדרום אמריקאים שעלו ליתרון כבר אחרי 4 דקות משער של טאופילו גוטיירס. דורלאן פאבון, שבישל את השער הראשון הכפיל בפנדל (63).

יפן - שבדיה 0:1

היפנים היו חייבים ניצחון ועזרה של הניגרים כדי להעפיל לרבע הגמר, אך לצערם קולומביה ניצחה את הניגרים ועלתה על חשבונם. שיניה יאג'ימה כבש שער שלא הספיק (65).

נילס פיטרסן שחקן נבחרת גרמניה. רויטרס
מחצית מסך השערים של גרמניה במשחק. נילס פיטרסן/רויטרס

בית ג'

גרמניה - פיג'י 0:10

אחרי שתי תוצאות תיקו, גרמניה הוציאה את כל העצבים על נמושת הבית ועלתה לרבע הגמר, אך רק מהמקום השני. המשמעות: מפגש מול פורטוגל ביום שבת. סרז' גנאברי, שהגיע למשחק עם שלושה שערים באמתחתו, הוסיף לעצמו צמד (8 ו-45) ומקס מאייר הבקיע שלושער (30, 49 ו-52) וגם החטיא פנדל, אבל איש המשחק היה נילס פיטרסן שהפציץ חמישייה (14, 33, 40, 63 בפנדל ו-70).

דרום קוריאה - מקסיקו 0:1

שתי הנבחרות הגיעו עם ארבע נקודות ובידיעה כי ניצחון יבטיח להן את ראשות הבית, אך המקסיקנים היו לחוצים יותר מפני שהבינו כי תיקו יותיר אותם בחוץ בכל מקרה. בדקה ה-77 היה זה הקשר קוון צ'אנג-הון שהכריע את המשחק ושלח את מקסיקו הביתה. דרום קוריאה, מדליסטית הארד מלונדון, מתקרבת למדליה נוספת.

חרונימו רולי שוער נבחרת ארגנטינה, ריו 2016. רויטרס
עצר פנדל והודח. חרונימו רולי/רויטרס

בית ד'

ארגנטינה - הונדורס 1:1

הדחה משפילה לאלביסלסטה, שסיימו את דרכם בטורניר האולימפי. שלושה פנדלים נשרקו במשחק בברזיליה, כשחרונימו רולי הארגנטינאי עצר את הפנדל של בריאן אקוסטה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, אבל חברו אנחל קוראה החמיץ עם כדור שליטף את הקורה ויצא החוצה בדקה ה-55. הבעיטה השלישית מהנקודה הלבנה, זו של אנטוני לוסאנו מהונדורס, כבר מצאה את הרשת בדקה ה-75, והשוויון של מאוריסיו מרטינס בתוספת הזמן לא הספיק לארגנטינה כדי להימנע מחזרה מוקדמת הביתה. הונדורס ברבע הגמר.

אלג'יריה - פורטוגל 1:1

במשחק המקביל בבלו הוריזונטה, אלג'יריה השיגה נקודה ראשונה ונפרדה מהטורניר, בעוד הפורטוגלים הבטיחו את המקום הראשון. גונסאלו פסיינסיה העלה את הסלסאו ליתרון עם פנדל מדויק בדקה ה-25, אבל בחלוף חמש דקות מוחמד בנקבליה סיפק סיבוב אדיר ובעט מצוין בימין כדי להשוות עבור נציגת אפריקה.

(עדכון ראשון: 21:00)

שחקני נבחרת פורטוגל חוגגים, ריו 2016. GettyImages
גם הם בשלב הבא. שחקני נבחרת פורטוגל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully