וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל נבו: "מאוכזב, אבל 3 המאיות לא ישנו את ההרגשה הכללית שלי"

השחיין הישראלי נשמע שבור אחרי שלא הצליח לעלות לחצי הגמר בגלל 3 מאיות, אבל סיכם תחרות מוצלחת מבחינתו: "זו הייתה הצלחה גדולה מבחינתי". עמית עברי: "לא מיציתי את הפוטנציאל שלי פה"

גל נבו,שחיין ישראלי. קובי אליהו
מאוכזב. גל נבו/קובי אליהו

3 מאיות השנייה. זה כל מה שעשה את ההבדל הערב (שלישי) מבחינת השחיינים הישראלים במשחקים האולימפיים בריו. 3 מאיות הן אלה שהפרידו בין גל נבו לחצי גמר 200 מטר מעורב כשהוא קבע 1:59.80. 3 מאיות הן גם אלה שסידרו ליעקב טומרקין כרטיס לחצי הגמר כשהוא קובע תוצאה של 1:57.78 ב-200 גב. עמית עברי קבעה 2:31.49 ב-200 גב וסיימה את דרכה במשחקים.

עמית עברי שחיינית ישראלית. רויטרס
נפרדה מהמשחקים. עברי/רויטרס

גל נבו נשמע מאוכזב מאוד בסיום ואמר: "אני מאוכזב, מרוצה מהשחייה שלי, זו הייתה השחייה השנייה הכי טובה שלי השנה. עשיתי מה שאני יכול. יש פה צפיפות מטורפת וראינו את זה גם עם יעקב. אני מסכם מסע של שנתיים עם המאמן החדש, נהניתי מכל רגע וזו הייתה הצלחה גדולה מבחינתי. אני רציתי לסיים יותר מתוק, אבל המאיות פה הן לא מה שישנה את ההרגשה הכללית.

"חשבתי שהתוצאה שלי תספיק. ראיתי שאני שישי במשחה שלי וידעתי שזה גבולי, אבל אני לא יכול לשלוט במה שאחרים עושים. הלוואי שתהיה אולימפיאדה נוספת, אני רוצה מאוד להגיע לטוקיו, בטח אחרי הבלאגן פה, אני בטוח שהיפנים יעשו את זה יותר טוב. החמצה כזו היא מוטיבציה להמשך".

השחיינית הישראלית עמית עברי אמרה: "זו תוצאה לא רעה בשבילי בהתחשב בזה שזה משחה שאני לא משתתפת בו הרבה. תמיד יש פעם הבאה. יש לי מגוון רחב, עם השנים זה הלך וגדל. בתור ילדה הייתה גביסטית והפכתי לפרפריסטית. השנה התרגלתי לחזה, אבל אני אוהבת לשחות מעורב שלא שחיתי פה כי היה עומס גדול מדי.

"זה היה המקצה האחרון שלי. אני יוצאת מפה עם רגשות מעורבים, האווירה פה מדהימה, הברזילאים מטורפים. הייתה לי שנה לא פשוטה ובאתי לפה עם כוחות מחודשים וכיוונון אחר. לא הצלחתי לצערי להרגיש שאני ממצה את הפוטנציאל שלי. לא עמדתי ביעדים שלי, לא התקרבתי לשיאים האישיים שלי. בסך הכול נתתי את כל מה שהיה לי. כל ספורטאי פה נתן את כל מה שהיה לו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ליאוניד קאופמן מאמן נבחרת שחייה ישראלית. יוסי ציפקיס
מסכם את התחרויות. קאופמן/יוסי ציפקיס

מאמן נבחרת השחייה לאוניד קאופמן: "אפשר לדבר על שניהם, אבל אני אתחיל מגל כי התוצאה שלו מאוד טובה. אני אתן דוגמה קטנה, אלוף אירופה הפולני קבע תוצאה מעולה באליפות אירופה ועכשיו הוא ירד משמעותית. יש פה לחץ אחר, לא משווים את זה לאף תחרות. לכל שחיין יש עוד קיטבג על הגב. ל-90% יש השפעה של הלחץ מהמשחקים האולימפיים. אנחנו עושים את המקסימום.

"אני לא רוצה לספור את אנדראה כי היא הייתה שישה ימים במיטה ולא רצתה לצאת החוצה, הביאו לה אוכל לחדר. היא איבדה את זה ואי אפשר היה להחזיר את זה, אני לא מדבר עליה בכלל. מה שהיא עשתה בשליחות זה מעשה הרואי, מה שהשאר עשו שם זה מטורף. אחרים היו ממוצעים.

"זיו קלונטרוב הגיע אחרי אליפות אירופה לנוער ולוקח זמן לצאת מהבועה של הנוער לבוגרים. שנה ראשונה אחרי אליפות אירופה לנוער זה קשה. יעקב לא היה מספיק טוב ב-100 מטר גב, היום הוא היה בסדר. עכשיו הוא צריך להוריד את הקיטבג של המשחקים האולימפיים. אם הוא יגיע בראש נקי, אז הוא יכול להגיע לגמר. השיא האישי שלו הרבה יותר טוב מזה. ב-200 מטר זה חלוקה של כוחות, צריך לחלק כוחות בצורה חכמה. יעקב מסוגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully