וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחייה אולימפית: יעקב טומרקין לא עלה לגמר ב-200 מטר גב

השחיין הישראלי קבע תוצאה של 1:58.63 דקות, כמעט שלוש שניות איטי יותר משיאו האישי, סיים שביעי במשחה שלו ו-15 בכללי ונפרד מהמשחקים. טומרקין אמר לאחר ההדחה: "ציפיתי מעצמי ליותר, נגמרתי"

יעקב טומרקין שחיין ישראלי. אסף קליגר, מערכת וואלה!
משחה מאכזב. טומרקין/מערכת וואלה!, אסף קליגר

יעקב טומרקין סיים הלילה (בין רביעי לחמישי) את דרכו בתחרות השחייה של המשחקים האולימפיים בריו 2016. השחיין בן ה-24, שחלם להפוך לישראלי הראשון שעולה לשני משחי גמר אולימפיים אחרי שעשה את ההישג הנפלא הזה בלונדון 2012 באותו משחה, קבע תוצאה של 1:58.63 דקות, סיים במקום השביעי במשחה שלו בחצי הגמר ב-200 מטר גב ו-15 בסך הכול.

התוצאה של טומרקין איטית בכמעט שלוש שניות משיאו האישי שעומד על 1:55.96. כמו כן, מדובר בתוצאה איטית בלמעלה משנייה מזו שקבע במוקדמות, 1:57.58. ערב מאכזב מאוד מבחינת טומרקין, שקבע תוצאה בינונית מאוד והיה רחוק 4.18 שניות מהתוצאה הטובה ביותר בחצי הגמר.

טומרקין אמר בסיום המשחה: "זה פחות טוב ממה שרציתי. שחיתי בערך שנייה יותר לאט עכשיו. נגמרתי בסוף, לא הצלחתי לבטא את עצמי כמו שצריך. נראה את הווידאו, אבל אני מאוכזב מהתוצאה. הייתי בכושר טוב אבל פחות הלך לי. נלמד מזה ונצא לדרך חדשה. זה לא הזמן לסכם את העונה. היו לי דברים יותר טובים ופחות טובים. נגמרו לי הכוחות וזה מה שהיה חסר לי. אני מצפה מעצמי ליותר אבל זה ספורט, תמיד יש עליות וירידות".

יעקב טומרקין שחיין ישראלי. אסף קליגר, מערכת וואלה!
יותר משנייה איטי יותר מהמוקדמות. טומרקין/מערכת וואלה!, אסף קליגר

אחרי 50 מטר טומרקין קבע זמן של 27.48 והגיע לסיום הבריכה הראשונה במקום השישי. אחרי 50 מטרים נוספים הוא ירד אל המקום השביעי עם זמן של 57.27. אחרי 150 מטר טומרקין המשיך להיראות לא טוב במיוחד והגיע לסיום הבריכה השלישית אחרי 1:27.75 דקות. בסופו של דבר הוא קבע זמן מאכזב מאוד של 1.58.63 דקות וסיים את דרכו בריו 2016.

כאמור, מוקדם יותר, טומרקין קבע תוצאה של 1:57.58 דקות במוקדמות והגיע למקום ה-16 כשהוא האחרון שמצליח לעלות לחצי הגמר בזכות תוצאה מהירה בשלוש מאיות השנייה מרדוסלב קבצקי הפולני, שהגיע למקום ה-17. השחיין הישראלי רצה להגיע לגמר אולימפי שני בקריירה שלו אחרי שעלה לשלב שמונת הגדולים ב-200 מטר גב בלונדון וסיים במקום השביעי, אחד יותר גבוה מהמקום הכי גבוה אליו הגיע שחיין ישראלי במשחקים האולימפיים לפניו (איתן אורבך בסידני 2000, ב-100 גב).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully