וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום 7 בריו: ואלרי אדאמס, טירונש דיבאבה והקרב על הכבוד האמריקאי

תחרויות האתלטיקה הקלה יוצאות לדרך, במקביל לניסיון של קטינקה הוסו לזכות בזהב רביעי בבריכה. הניו זילנדית והאתיופית במוקד, האמריקאים ינסו לא לפשל ב-400 מטר. מדליות ראשונות בטניס

ואלרי אדאמס, הודפת כדור ברזל ניו זילנדית. GettyImages
עוד פרק במורשת המופלאה? אדאמס/GettyImages

אתלטיקה

ההצגות באולם ההתעמלות בעיצומן, האגדות בבריכת השחייה מתקרבות לקיצן ועכשיו תור מלכת הספורט. ביום הראשון כבר יחולקו שלוש מדליות זהב ויתקיימו לא מעט מקצי מוקדמות.

האירועים הבולטים:

17:10: 10,000 מטר, נשים:

טירונש דיבאבה זכתה במקצוע הזה בשתי האולימפיאדות הקודמות ובשלוש אליפויות עולם, אז מישהי בכלל יכולה לקרוא עליה תיגר? הריצות למרחקים ארוכים בישרו לא פעם על הכתרת מלכים ומלכות חדשות וכמה רצות ינסו לנשוף בעורפה של האתיופית המעוטרת. למשל בת ארצה אלמאז אייאנה שקבעה את התוצאה הטובה בעולם השנה (30:07.00 דקות), למשל הקנייתית הוותיקה ויויאן צ'רויוט, שזכתה באליפות העולם לפני שנה.

20:30: 20 ק"מ הליכה, גברים


3:05, מוקדמות 400 מטר, גברים:

אולימפיאדת 2012 הייתה נקודת שפל מבחינת האתלטיקה האמריקאית בכל הנוגע למקצוע הזה. מ-1984 עד 2008 כל הזוכים היו אמריקאים, כולל מייקל ג'ונסון האגדי. וזה לא הכול: ב-2004 וב-2008 כל המדליות, כולל כסף וארד, הלכו לפסים והכוכבים, אבל בלונדון - אבוי לבושה - אפילו לא אמריקאי אחד בגמר. גיל רוברטס, לשון מריט (אלוף 2008) ודייויד ורבורג ינסו להחזיר את הכבוד, או לפחות חלק ממנו. קודם הם יצטרכו לצלוח את המוקדמות בהצלחה.

4:00: הדיפת כדור ברזל, נשים (המוקדמות ב-16:45):

שתי מדליות זהב אולימפיות, ארבע מדליות זהב רצופות באליפויות עולם (האשה הראשונה שעושה זאת), עשרות ניצחונות רצופים בתחרויות גדולות ועוד ועוד. בלילה בין שישי לשבת ואלרי אדאמס הניו זילנדית תנסה לכתוב עוד פרק במורשת המפוארת שלה.

טירונש דיבאבה, רצה אתיופית. GettyImages
רוצה זהב אולימפי שלישי. דיבאבה/GettyImages

שחייה

תחרויות השחייה עומדות להסתיים והלילה בין שישי לשבת יהיה הלילה לפני אחרון בבריכה. ארבעה גמרים על הפרק ובין השחיינים והשחייניות שאמורים לנסות לזכות במדליות אפשר למצוא את קטינקה הוסו ומייקל פלפס, שמחפש זהב חמישי בריו.

4:03: גמר 200 מטר גב, נשים

4:12: גמר 100 מטר פרפר, גברים

4:20: גמר 800 מטר, נשים

4:44: גמר 50 מטר חופשי, גברים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
קטינקה הוסו שחיינית הונגריה. AP
תסמן ארבע? הוסו/AP

כדורסל

בבית א' יתקיים המחזור הרביעי והלפני אחרון. ארה"ב תשחק נגד סרביה שנמצאת בסכנת הדחה תיאורטית, בעוד אוסטרליה אמורה להתבסס במקום השני ואולי גם להבטיח אותו.

20:15: סין - אוסטרליה
1:00: ארה"ב - סרביה
4:30: צרפת - ונצואלה

טניס

החל מ-18:00 יתקיימו המאבקים הראשונים על מדליות במגרש הטניס, שני משחקים במסגרת טורניר זוגות גברים. קודם המשחק על מדליית הארד ולאחר מכן המשחק על מדליית הזהב.

  • עוד באותו נושא:
  • ריו 2016

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully