וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רזבוזוב לבאך: "עליך להתנגד להדרת דגל ישראל מתחרויות ספורט"

יו"ר שדולת הספורט מוביל מהלך משותף של סיעות הכנסת ובו הוא קורא ליו"ר הוועד האולימפי הבינלאומי להפסיק את הדרת דגל ישראל מתחרויות הספורט השונות: "זו הפרה של הרוח האולימפית"

צילום מסך

בווידאו: המשדר האולימפי של וואלה! ספורט

חבר הכנסת יואל רזבוזוב ("יש עתיד"), יו"ר שדולת הספורט, מוביל מהלך משותף של סיעות הכנסת ובו הם קוראים לתומאס באך, יו"ר הוועד האולימפי הבינלאומי, להפסיק את הדרת דגל ישראל מתחרויות הספורט השונות. רזבוזוב שהה במשחקים האולימפיים בריו במשך השבוע, ובטרם חזרתו ארצה העביר מכתב חתום על ידי נציגי כל סיעות הכנסת לחבר הוועד האולימפי הבינלאומי, אלכס גלעדי.

חבר הכנסת יובל רזבוזוב. ניב אהרונסון
מודאג. יואל רזבוזוב/ניב אהרונסון

"בשנים האחרונות, אנו עדים לעלייה מדאיגה בתופעה שבה מדינות מתנות את השתתפותם של ספורטאים ישראלים בהסרת דגל ישראל ואת כל סמלי המדינה - תופעה הדורשת את התייחסותך האישית. זוהי התערבות בוטה של הפוליטיקה בספורט והפרה של הרוח האולימפית אותה אתה מייצג", לשון המכתב.

עוד נכתב בו: "זוהי זכותם הבסיסית של כל ספורטאי ישראלי להתמודד באופן שווה והוגן, בכל תחרות בינלאומית עם הדגל, ההמנון וסמל המדינה שלהם. כל ספורטאי בעולם מייחל לכבוד של ייצוג המדינה שלו בגאווה. עליך להתנגד בפומבי להדרת דגל ישראל בתחרויות ספורט ולהבהיר שההתערבות הפוליטית והאפליה, לא מקובלת על ידי הוועד האולימפי הבינלאומי".

כאמור מלבד ח"כ רזבוזוב חתומים על המכתב נציגי כל סיעות הכנסת: ח"כ דוד ביטן (ליכוד), ח"כ איתן כבל (המחנה הציוני), ח"כ שולי מועלם (הבית היהודי), ח"כ רועי פולקמן (כולנו), ח"כ רוברט אילטוב (ישראל ביתנו), עבדאללה אבו מערוף (הרשימה המשותפת), יעקב מרגי (ש"ס), אליעזר מוזס (יהדות התורה), ואילן גילאון (מר"צ).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully