וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס: אנדי מארי חזר מפיגור 3:0 במערכה השלישית ועלה לרבע הגמר

האלוף האולימפי התקשה מול פוניני אך ניצח 1:6, 6:2, 3:6. נדאל ניצח 6:7 (5), 3:6 את סימון והבטיח מדליה לאחר שעלה גם לגמר הזוגות. נשים: קרבר הביסה 1:6, 2:6 את קונטה, תשחק מול קיז

רפאל נדאל טניסאי ספרד. רויטרס
מתקרב למדליה. נדאל/רויטרס

לאחר יום עמוס וגדוש במשחקי טניס בריו 2016, נקבעו משחקי רבע הגמר לגברים ומשחקי חצי הגמר לנשים. האלוף המכהן אנדי מארי העפיל בתום דרמה, גאל מונפיס ניצח בקרב מתיש את מארין צ'יליץ', אנג'ליק קרבר בכושר מצוין לקראת השלבים המאוחרים ורפאל נדאל הבטיח לעצמו מדליה אולימפית.

גברים - רבע הגמר:

חואן מרטין דל פוטרו (ארגנטינה) - רוברטו באוטיסטה אגוט (ספרד)
רפאל נדאל (ספרד) - תומאס בלוצ'י (ברזיל)
גאל מונפיס (צרפת) - קיי נישיקורי (יפן)
סטיב ג'ונסון (ארצות הברית) - אנדי מארי (בריטניה)

נשים - חצי הגמר:

מדיסון קיז (ארצות הברית) - אנג'ליק קרבר (גרמניה)
פטרה קביטובה (צ'כיה) - מוניקה פואיג (פורטו ריקו)

אנג'ליק קרבר טניסאית גרמנייה. רויטרס
תשיג מדלייה אולימפית ראשונה? קרבר/רויטרס

גברים

רפאל נדאל עשה צעד נוסף לעבר זכייה במדליה אולימפית כאשר ניצח 6:7 (5), 3:6 את ז'יל סימון הצרפתי. המדורג חמישי בעולם התקשה במערכה ראשונה הפכפכה, שכללה מספר שבירות לכל צד, אך לאחר שניצח בה בשובר שוויון, הרים הילוך וניצח בשנייה בקלות. ברבע הגמר הוא יפגוש את תומאס בלוצ'י הברזילאי. המדורג 54 בעולם שאב אנרגיות מהקהל המקומי והצליח לעלות לרבע הגמר על חשבון דויד גופן (13). בלוצ'י עבד קשה והצליח להפתיע ולנצח 6:7 (10), 4:6 את הבלגי.

בנוסף, נדאל ושותפו לזוגות, מארק לופס, גברו בחצי הגמר 6:7 (1), 6:7 (4) על צמד הקנדים ואשק פוספיסיל ודניאל נסטור. עם עלייתם לגמר, נדאל בעצם הבטיח לעצמו מדליית כסף אולימפית לפחות, כשיש לו סיכוי לשתיים מזהב.

אנדי מארי (2) עלה בשיניים לסיבוב הבא עם ניצחון על פאביו פוניני האיטלקי, לאחר שהיה כבר עם רגל מחוץ למשחקים האולימפיים. הבריטי אמנם ניצח בקלות 1:6 במערכה הראשונה, אך הפסיד 2:6 את השנייה. בסט השלישי פוניני כבר הוביל 0:3 על האלוף האולימפי, אך אז מארי הצליח להתעשת, שבר בחזרה, ניצח 3:6 ועלה לרבע הגמר.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אנדי מארי טניסאי בריטי. AP
התקשה, אך עדיין במשחק. אנדי מארי/AP

באחד המשחקים המרתקים של היום, גאל מונפיס (6) גבר בשלוש מערכות על מארין צ'יליץ' הקרואטי (9). המערכה הראשונה הייתה צמודה וצ'יליץ' ניצח בשובר שוויון 6:7 (6). הצרפתי הצליח להתגבר על המערכה הראשונה, וניצח בשתי המערכות שלאחר מכן 3:6, 4:6. הוא העפיל לרבע הגמר לאחר משחק של שעתיים ו-26 דקות.

המדורג עשירי בעולם, רוברטו באוטיסטה אגוט, ניצח תוך שעה וחצי 4:6, 6:7 (4) את ז'יל מולר מלוקסמבורג. הספרדי יפגוש ברבע הגמר את חואן מרטין דל פוטרו, שממשיך בטורניר המוצלח שלו. לאחר שהדיח את נובאק דג'וקוביץ' ואת ז'ואאו סוזה, הארגנטינאי נזקק לשלוש מערכות כדי להעפיל לרבע הגמר על חשבון טארו דניאל היפני עם 7:6 (4), 1:6, 2:6.

גאל מונפיס טניסאי צרפתי. רויטרס
מונפיס חוגג לאחר הניצחון/רויטרס

קיי נישיקורי (4) גבר 2:6, 2:6 על אנדריי מרטין הסלובקי. היפני ניצח בקלילות תוך שעה ושש דקות, כשהוא משיג 17 ווינרים במשחק. סטיב ג'ונסון, המדורג 22 בעולם, גם לא התקשה לעלות לרבע הגמר. האמריקאי, אגדת קולג'ים, הביס בקלילות 1:6, 1:6 את יבגני דונסקוי הרוסי (84) שהפתיע בסיבוב השני את דויד פרר.

קיי נישיקורי טניסאי יפני. רויטרס
ניצחון קליל. נישיקורי/רויטרס

נשים

אחרי הדחתה המפתיעה של סרינה וויליאמס מטורניר היחידות ושלה ושל אחותה מטורניר הזוגות, נשארה מדיסון קיז האמריקאית היחידה בטורניר הנשים. קיז, המדורגת תשיעית בעולם, נזקקה ל-54 דקות בלבד על מנת למחוץ 3:6, 1:6 את דריה קסטקינה הרוסייה, המדורגת 27. קיז תתמודד בחצי הגמר מול אנג'ליק קרבר (2) שהפגינה משחק מצוין מול ג'ו קונטה (10) הבריטית. הגרמנייה ניצחה 1:6, 2:6 ונהנתה מ-43 טעויות לא מחויבות של יריבתה.

בחצי הגמר השני יתמודדו פטרה קביטובה מצ'כיה (11) ומוניקה פואיג מפורטו ריקו (34). הצ'כית הביסה בקלילות 2:6, 0:6 תוך 48 דקות בלבד את אלינה סביטולינה (15), שהדיחה בסיבוב הקודם את סרינה וויליאמס. גם פואיג לא עבדה קשה מדי מול לאורה זיגמונד (32) הגרמנייה, וניצחה אותה 1:6, 1:6.

מדיסון קיז טניסאית אמריקאית. רויטרס
ללא קושי. קיז/רויטרס
רפאל נדאל טניסאי ספרדי עם מארק לופס טניסאי ספרדי. AP
נדאל ולופס במהלך חצי גמר הזוגות/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully