וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט אולימפי: מעין דוידוביץ' במקום השישי הכללי אחרי 9 שיוטים

הגולשת הישראלית סיימה שנייה, 15 ו-14 בשיוטים ה-7, 8 ו-9 ומרוחקת 15 נקודות מהמקום השלישי וממדליית הארד: "אם לא אהיה על הפודיום, זו אכזבה מבחינתי". שחר צוברי במקום ה-18 הכללי

ספק 500

יום נוסף של תחרויות שייט מאחורינו ומעין דוידוביץ' עדיין בעלת אפשרות לזכות במדליה. גולשת ה-RS:X סיימה את השיוט התשיעי מתוך 12 (לא כולל שיוט מדליות, בו מתחרות 10 הראשונות) כשהיא במקום השישי, מרחק 15 נקודות מהמקום השלישי. כך או אחרת, דוידוביץ' תהיה בשיוט המדליות אלא אם יקרה משהו בלתי צפוי. שחר צוברי המשיך לאכזב ב-RS:X. דן פרויליך ואייל לוין, כמו גם גיל כהן ונינה אמיר ב-470 רחוקים ממקומות שמובילים למדליה.

המצב של דוידוביץ' אחרי השיוט התשיעי:

1. פלביה טרטליני (איטליה) - 35 נקודות
2. שארלין פיקון (צרפת) - 36
3. סטפניה אלפוטינה (רוסיה) - 36
4. מרינה אלבאו (ספרד) - 41
5. פטריסיה פרייטאס (ברזיל) - 47
6. מעין דוידוביץ' (ישראל) - 51
7. ליליאן דה חאוס (הולנד) - 54
8. טולי פטאיה סירן (פינלנד) - 55
9. פיינה צ'ן (סין) - 57
10. בריוני שואו (בריטניה) - 59

מעין דוידוביץ' גולשת ישראלית. רויטרס
שני שיוטים אחרונים חלשים הורידו אותה אחורה. דוידוביץ' היום/רויטרס

מעין דוידוביץ'

שיוט תשיעי - מקום 14

דוידוביץ' רשמה עוד שיוט בינוני מאוד מבחינתה. הישראלית סיימה במקום ה-14 בלבד, מקום אחד בלבד מעל השיוט הרע ביותר שלה, עליו היא מוותרת בדירוג. לא זו בלבד שדוידוביץ' סיימה 14 והיא כבר עם 51 נקודות, אלא שגם מרבית יריבותיה ביצעו שיוט מוצלח כשאלבאו הספרדייה מסיימת ראשונה ועוקפת אותה בדירוג הכללי עם 41 נקודות בלבד. פטריסיה פרייטאס הברזילאית גם רשמה שיוט מצוין וסיימה שלישית כשהיא עוברת את דוידוביץ' בדירוג הכללי עם 47 נקודות. אלפוטינה הרוסייה סיימה שישית והיא עדיין במקום השלישי הכללי עם 36 נקודות, 15 נקודות יותר מהישראלית.

שיוט שמיני - מקום 15

את השיוט השני של היום סיימה דוידוביץ' במקום ה-15 עם זמן של 32:42 דקות. בשל השיוט החלש, תיאלץ הגולשת הישראלית להכליל את השיוט הרביעי שלה - עם 11 נקודות - במכלול התוצאות ו"לזרוק" את השיוט הנוכחי עם 15 הנקודות. לפיכך, היא נותרה גם לאחר השיוט השמיני במקום הרביעי, אבל הפער שלה מסטפניה אלפוטינה הרוסייה גדל משמעותית לאחר שהשתיים היו בשוויון נקודות. לרוסייה עכשיו יש 30 נקודות, בעוד דוידוביץ' עם 37. כזכור, המטרה היא להשיג כמה שפחות נקודות.

שיוט שביעי - מקום שני

מעין דוידוביץ' המשיכה עם התחרות המצוינת שלה. הישראלית סיימה במקום השני את השיוט השביעי שלה עם זמן 25:50 דקות, 33 שניות יותר לאט מפלביה טרטאליני האיטלקייה שהגיעה ראשונה בשיוט. בעקבות השיוט המוצלח, דוידוביץ' טיפסה מקום אחד בדירוג הכללי, אל המקום הרביעי עם שוויון נקודות עם המדורגת שלישית כששתיהן עם 26 נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הגולש שחר צוברי, ריו 2016. יניב טוכמן, ספק 500
רחוק מלהבריק. צוברי/ספק 500, יניב טוכמן

* שחר צוברי המשיך בתחרות המאכזבת שלו ונעל את היום במקום ה-18 הכללי. הישראלי, מדליסט הארד בבייג'ינג, סיים את השיוט השביעי שלו במקום ה-19 עם זמן של 29:38 דקות. אחרי השיוט הזה נותר צוברי במקום ה-20 הכללי. שחר צוברי סיים את השיוט השמיני שלו במקום השישי עם זמן של 22.58 דקות. הישראלי במקום ה-19 הכללי. צוברי סיים את השיוט השלישי שלו היום והתשיעי בסך הכול במקום השביעי והוא במקום ה-18 הכללי עם 118 נקודות.

* גיל כהן ונינה אמיר סיימו את השיוט השלישי שלהן בדגם 470 במקום ה-19 והן במקום ה-17 כללי. הן סיימו את את השיוט השני של היום והרביעי בסך הכול במקום ה-15 והן במקום ה-17 הכללי.

* אייל לוין ודן פרויליך סיימו במקום ה-17 עם זמן של 52.42 דקות והם במקום ה-14 כללי בדגם 470. הם סיימו את השיוט השני של היום והרביעי בסך הכול במקום ה-21 והם במקום ה-15 הכללי.

הגולש שחר צוברי, ריו 2016. יניב טוכמן, ספק 500
"ציפיתי ליותר מזה". צוברי/ספק 500, יניב טוכמן

מעין דוידוביץ' אמרה לאחר סיום התחרויות: "הציפייה שלי היא גבוהה יותר מהציפייה של התקשורת, ברור שאני מקווה למדליה. ככה הייתי תמיד. באתי מוכנה, היו לי פה חודשיים מאוד טובים, חבל שהיום זה לא בא לידי ביטוי כל כך. היום קצת פחות חלש, גם בשיוט השני וגם בשלישי. התנאים משוגעים, גם מחר יכול להיות משוגע ושום דבר לא גמור. נשארו עוד שלושה שיוטים וגם שיוט המדליות, אני יודעת מה אני שווה. זה יהיה באסה אם אצא מהשיוט הזה, אבל אני מכוונת ליותר. המטרה היא מדליה, אין ספק. אני יודעת מה אני שווה וכל הגולשות כאן יודעות מה אני שווה. אם לא אהיה על הפודיום, זו אכזבה מבחינתי וגם מבחינת המאמן שלי. ברור".

שחר צוברי: "סך הכול ציפיתי ליותר מזה. אם אני צריך לנתח את זה, אז אני גולש לא טוב מבחינה טכנית. זה בעצם אומר שהיכולות - אין לי דרך להגיד את זה - היכולות הטכניות שלי, אולי קצת הלכתי אחורה ואחרים השתפרו. בחודשיים האחרונים גלשתי פה לא טוב וייחסתי את זה קצת למקום, אבל אולי זה משהו טקטי. מבחינת כושר אני מרגיש טוב, מרגיש חזק, שום דבר לא כואב. גם מבחינה מנטלית אני במצב רוח טוב כמו שאתם רואים, אני גם מרגיש שאני לוקח החלטות טובות, אבל בלי יכולות אתה משלם יותר על טעויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully