וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחייה אולימפית: זיו קלונטרוב לא עלה לחצי הגמר ב-50 חופשי

השחיין הישראלי בן ה-19 קבע תוצאה של 22.80 שניות, 64 מאיות איטי מהשיא שלו, וסיים במקום ה-41. יגאל כרמי: "השחייה לא הייתה בשיאה בריו". קייטי לדקי שברה שיא אולימפי ב-800 מטר חופשי

צילום מסך

יום התחרויות השישי בבריכה במשחקים האולימפיים של ריו 2016 יצא לדרך עם משחי המוקדמות.

זיו קלונטרוב שחיין ישראלי. רויטרס
השחיין הצעיר ילמד מהחוויה הזו. קלונטרוב/רויטרס

זיו קלונטרוב בן ה-19, שנשאר השחיין הגבר הישראלי האחרון, התחרה במוקדמות ל-50 מטר חופשי. קלונטרוב, שהשיא האישי שלו הוא 22.16 שניות - אותו קבע במשחקים האירופיים בבאקו 2015 - קבע הפעם זמן של 22.80 שניות, סיים אחרון במשחה שלו ואיבד כל סיכוי לעלות לחצי הגמר כבר אחרי שיצא מהמים כיוון שהוא היה במקום ה-17 הכללי, עוד לפני שרבים מהשחיינים המובילים בתחרות שחו.

בסך הכול, קלונטרוב סיים במקום ה-41 הכללי במשותף עם שחיין נוסף, כשהוא מרחק 1.31 שניות מהמקום הראשון, במשחה קצר מאוד בו מאיות בודדות מפרידות בין השחיינים. אפשר לקוות שהשחיין הישראלי הצעיר והמבטיח ילמד מהחוויה הזו.

קייטי לדקי המשיכה לספק רגעי קסם בבריכה. האמריקאית, שרק הלילה זכתה במדליית זהב ב-4X200 נשים. לדקי קבעה שיא אולימפי חדש במשחה ל-800 מטר נשים כשעצרה את השעון על 8:12.86 דקות במוקדמות ומקדימה בלמעלה משנייה את השיא האולימפי הקודם שהיה שייך לרבקה אדלינגטון הבריטית, שהחזיקה בשיא עם 8:14.10.

מייקל פלפס קבע את התוצאה הרביעית בטיבה במוקדמות 100 מטר פרפר גברים עם 51.60 שניות. לאסלו צה עם התוצאה השנייה, 51.52. במוקדמות ל-200 מטר גב נשים הצליחה קטינקה הוסו לקבוע שוב את התוצאה הטובה ביותר עם 2:06.09 דקות.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
יניב טוכמן עם יגאל כרמי. מערכת וואלה!
מאוכזב. יגאל כרמי/מערכת וואלה!

אכזבה במשלחת הישראלית מהתוצאות של השחיינים בריו. במשלחת עוד קיוו להפתעה מכיוונו של זיו קלונטרוב ב-50 מטר חופשי, אבל אחרי שגם הוא לא התקרב לשיאו האישי והתקרב לחצי הגמר, ולמרות העובדה שזוהר שיקלר ואנדי מורז עוד צריכות לשחות ביום שישי ב-50 מטר חופשי לנשים, בוועד האולימפי החלו לסכם את ההופעה.

יו"ר הוועד יגאל כרמי אמר: "בוא נגיד שהשחייה לא הייתה בשיאה כאן בריו. זה לא הזמן לעשות את הסיכומים, אנחנו באמצע אולימפיאדה. נסיים את המשחקים, נחזור לארץ ונחשוב לעומק כיצד אנחנו יכולים לעזור ולשפר את השחיינים והשחייה. נשב יחד עם כל הגורמים ולא נעבור על זה הלאה. הייתה הופעה לא מספיק טובה, אולי למעט גל נבו. גם יעקב טומרקין וגם האחרים מאוד מאוכזבים, הם ציפו ליותר והיו בטוחים בעצמם לפני כן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully